Gå til innhold

Hvilken lampe til vindu me smal karm?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har skrudd ned de forferdelige "hyllene" like under vinduskarmen, montert av forrige eier for å få bredere karm. Karmen på vinduet er bare 10 cm. Sliter med å finne vinduslamper! Har 2 nydelige som stod på disse hyllene under, men det blir litt knapt med plass nå... Har svære blomster som skal stå på gulvet foran vinduene. Men er avhengig av lamper i vinduskarmen! Kan ikke tenke meg noe mer trasig enn mørke vinduer uten lys... Bor i Troms fylke, om litt over en mnd er det lyst 24/7 men det kommer jo en høst og vinter igjen... What 2 do??

Anonym poster: e8b0e0e84f2d16920c1d55ae4010c84d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at dette gjelder de 2 største vinduene i stua, hvert er 2 meter bredt og 1,7 meter høye. På nersiden av stua, typisk 70-tallshus.

TS

Anonym poster: e8b0e0e84f2d16920c1d55ae4010c84d

Skrevet

Er det et alternativ med hengende lamper i stedet? :)

Skrevet

Jeg tenke som Rosebud :)

AnonymBruker
Skrevet

Porcelight i vinduet :)

Anonym poster: ebbb5ac2760d83cf85122c0f313279bb

AnonymBruker
Skrevet

denne har jeg, og jeg har også smale vinduskarmer. 13820_Nomi_Bordlampe_nomi__1.jpg

Anonym poster: 8d5fc0e7265abde2ebf3f2bd01714fcb

Skrevet

Dette lurer jeg også på! men Jeg vil ha hengende lamper. men ofte er boksen med elektronikken inni for stor for karmen.

Skrevet

Dette lurer jeg også på! men Jeg vil ha hengende lamper. men ofte er boksen med elektronikken inni for stor for karmen.

Du får mange vinduspendler som bare kan henges etter ledningen i en krok også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...