Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har jeg så store problem med å føle meg god nok og som den eneste overfor kjæresten som elsker meg og som ønsker at jeg skal flytte inn til han?

Jeg er sjalu på hans venninner. De er så vakre. Jeg vet han er svak for dem (har sett han har skrevet det til dem), hatt sex med dem, vært naken med dem (alt før min tid altså)..han er liksom så bergtatt av de vakre vesnene. Han sammenligner dem med filmstjerner, hun ligner ditt og hun ligner datt...jeg er ikke så vakker. Hvorfor vil han være venn med de? Jeg tror det er for å ha noe pent å se på, pirres av, være litt nær "ilden"..

Og hva er jeg da? Noe halv-pent som gidder å være i lag med han? Ingen av de vakre venninnene vil ha han (men jeg er så overbevist om at han vil ha dem)..

Vi er godt voksne. Han snakker også meget om unge jenter, bergtatt av det. Forteller meg historier om at det var så og så mange unge jenter i stramme badedrakter i bassenget på trening, og at han måtte ta seg sammen for ikke å glo.

Hvordan skal en lukke ørene og øynene for alt, og lene meg tilbake å føle meg som hans vakre kjæreste?

Anonym poster: c1fc59bee7f1d238360b446700a6a536

Anonym poster: 5cc219529dd5dda5c7cbd49094b181bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har skrevet om dette før har du ikke ? Sier det samme nå, som jeg sa da i alle fall. Han er umoden. Han skjønner ikke at du føler deg mindre pen når han snakker slik om andre kvinner. Du må fortelle han det ( om du ikke har gjort det alt). Fortell han at det er helt greit å se på andre kvinner, men han kan la være å fortelle deg om det.

Kan det forresten være at han prøver å få deg til å trene eller bli flinkere til å pynte deg? I så fall er det kanskje hans måte å motivere deg. Det er uansett en dårlig måte å gjøre det på, men det kan være det han gjør?

Vet i alle fall hvordan du har det, og vet hvor ille det føles :hug:

Anonym poster: 8b58a1b8ad4c76def7f36cc88fbeba48

Skrevet (endret)

Be mannen ta seg et kurs i grunnleggende dannelse og høflighet. Han trenger ikke snakke tankene sine!

Endret av Havbris
Gjest Gjest
Skrevet

Hei ts,

var det han du nylig beskrev som sa han øsnket noe fastere da det ble slutt mellom dere?

Det eneste jeg tenker er at du kan ta det positivt i den forstand at " du vet hvor du har han" , han er åpen med deg. Værre med de som plutselig stikker av med ei anna...Men han burde lære seg å ikke si alt han tenker høyt. Uansett, du må kanskje jobbe litt med selvbildet ditt for det virker nå som du leter etter punkter som gjør at du ikke er god nok for han. Selvfølgelig er du det, han valgte jo deg!

Gjest Gjest
Skrevet

han elsker deg ikke, rett og slett, ikke flytte sammen med han.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke satset på et forhold med en mann som får deg til å føle deg mindre selvsikker. Hvis jeg var deg ville jeg ikke engang forsøkt å snakke med han om det han gjør fordi det virker som han ikke vil slutte.

Jeg ville dumpet han og gått videre.

Anonym poster: 52ccee61fe5c3a6363c09653faaad495

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tråder trenger du å skrive om samme sak? Er det fordi du ikke får svaret du ønsker at du holder på å lage nye heletiden?

Anonym poster: 43c9525e5cdd769c485b4bd7f89f4c8d

Gjest anonym
Skrevet

Hvor mange tråder trenger du å skrive om samme sak? Er det fordi du ikke får svaret du ønsker at du holder på å lage nye heletiden?

Anonym poster: 43c9525e5cdd769c485b4bd7f89f4c8d

Man kan skrive så mange tråder man vil om ett tema, hvorfor bryr du deg om det?

Jeg er så lei av sånne utsagn!!! Forumet er fritt, man kan skrive så mye man vil! Hvis det plager deg eller andre her, HVORFOR GIDDER DU Å LESE DA???

Ikke bry deg ts, forstår godt at man kan opprette flere tråder om samme tema, man kan få et mer nyansert bilde over situasjonen når man spør på forskjellige måter.

Kanskje du bør snakke med din kjære om dette? Han sårer deg jo, forstår han ikke det?

Klem fra meg!

AnonymBruker
Skrevet

Meeeeenneh.... når du må starte 400ogfjorten innlegg om det samme- er det ikke da på tide å ta en oppsummering for hvor mye denne mannen er å satse på, sånn egentlig?!

Anonym poster: b8dc9f8de69980e7d0284bbc72c13db5

Skrevet

Men - ts - det er deg han vil være sammen med. Ikke dem.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...