bambis Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Jeg jobbet mye med en oppgave i word i går kveld, og når jeg skulle fortsette i morrest fikk jeg beskjed om at det fantes to versjoner, og hvem av dem jeg ville lagre. Jeg valgte feil versjon, og alt arbeidet mitt har gått tapt. Er det mulig å få tilbake den riktige versjonen, eller er den borte for alltid?
TMB Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Mener du at du kunne velge mellom doc og docx? Har du fremdeles en av filene noe sted på pcen?
bambis Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2013 Har den eldste versjonen på pcen, men den bearbeidede som jeg helst skulle hatt ble borte. Og det var ikke spørsmål om doc og docx, men beskjed om at det hadde vært problemer med lagring, og spørsmål om hvilken versjon av dokumentet jeg ville ha. Da jeg ikke visste helt hvilken versjon som var den rette så måtte jeg gamble, men tok feil
TMB Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Ah, da forstår jeg hva du mener. Jeg gjorde et kjapt Google-søk og kom frem til følgende side. Du kan jo prøve litt av det som står, og se om det funker. http://www.justanswer.com/computer/4a300-restored-wrong-version-document-word-2010.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå