Gå til innhold

Feil farge på invitasjonene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet de perfekte invitasjonene, men de er på gullfarget papir, mens fargene vi skal ha i bryllupet er hvitt, grått og sølv. Er det noe dere ville tenkt på?

Anonym poster: 433025bdf2e8eb9d1f02aecf0fa795fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonym poster: e2ed816d83f28f2ddc3d515fbcb89272

• Liker 6
Skrevet

Jeg ville irritert meg om det var våre invitasjoner, men ingen andre vil tenke over det!

Ingen kommer til å huske at invitasjonene er i gull om pynten i sølv.

Kjør på!

• Liker 3
Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da skal jeg droppe å ha mer beslutningsvegring over fargen, og heller være glad for at invitasjonene (som jo er kjempe fine) snart blir bestilt :-)

Anonym poster: 52f6aa16e244381d755f544f81525e67

• Liker 1
Gjest Fleecejakke
Skrevet

Nei, og det vil sikkert ingen som blir invitert heller.

• Liker 1
Skrevet

Nei, overhodet ikke!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg sier som Leya. JEG hadde irritert meg, men jeg vet lett at ingen andre hadde ofret det en tanke

Endret av Petalouda
  • Liker 1
Skrevet

Det eneste jeg tenkte da jeg leste HI her er om det virkelig er vanlig å matche invitasjoner med temafarger i bryllupet. Det er en problemstilling jeg ikke har ofret en tanke for å si det sånn.

• Liker 3
Gjest Adriane
Skrevet

Det hadde brydd meg midt i ryggen ;) Det er sånne detaljer noen av oss kommende bruder henger oss altfor mye opp i, og som overhodet ikke har den minste betydning for andre enn oss selv :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Det jeg tenker om sånt er vel noe i retur av at det er morsomt om det passer (fordi jeg er litt nerd på farger og design og sånt, og det gir meg glede der og da). Og at det er fullstendig betydningsløst om det ikke gjør det. Knapt nok noen som legger merke til det uansett. Og de ekstremt få som gjør det, får vel neppe bryllupet ødelagt av den grunn eller? Jaja, om de gjør det får det nesten bli deres problem :P

• Liker 2
Gjest lisha
Skrevet

Jeg ville irritert meg om det var våre invitasjoner, men ingen andre vil tenke over det!

Ingen kommer til å huske at invitasjonene er i gull om pynten i sølv.

Kjør på!

enig!

jeg er en av de som matcher invitasjonen med fargetemaet! Det er en detalj jeg syns er viktig ;) men ikke sikkert gjestene tenker over det.. men jeg vet da med meg selv at alt er gjennomført slik jeg vil ha det;)

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Maken til perfeksjon og jåleri da! I den store sammenheng er dette småtteri, kan ikke tenke meg at en eneste gjest legger merke til og tenker over at det kanskje blir stilbrudd.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da jeg leste overskriften tenkte jeg at dette er skrevet av en brud som har fått feil fargenyanse på invitasjonene og sitter og hylgriner og planlegger hevn over de som har lagd de og gjort en feil. Ble veldig letta da jeg leste innlegget :)

Og nei, jeg hadde ikke tenkt over det i det hele tatt. Vi hadde innbydelser og bordkort som matchet, brydde meg ikke om at de ikke matchet noe annet.

Edit: bordkort, ikke ordkort :)

Endret av Doh
  • Liker 5
Skrevet

Altså, jeg er så sær (ikke at jeg skal gifte meg), men det kommer litt ann på pris! Om jeg hadde fått de billig, og de var fine så greit. Men hvis jeg skulle brukt litt penger på de så skulle de vært som jeg ville ha de ;)

Skrevet

Jeg har heller ikke de samme fargene på invitasjonen som i bryllupet. :) Ingenting å bry seg om, og det er ikke noen som vil bry seg om det. Hvis de gjør det så er de ute etter å pirke, og da vil de finne noe uansett hva det måtte være. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig! Hadde ikke vurdert det, en gang.

Anonym poster: 01c990a0556a9671be4511c7a1c0353d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gått fra bryllupet med en gang jeg oppdaget mismatchen.Det får da være visse grenser for måte på.

Anonym poster: 69d902ef25e759addf3958b66e2e8369

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke tenkt i de baner engang selv, og jeg har iallefall aldri tenkt på det i bryllup jeg har vært i. For å være ærlig kan jeg ikke huske hvordan invitasjonene i de bryllupene jeg har vært i, så ut.

AnonymBruker
Skrevet

De fleste noterer datoen i kalenderen og kaster innbydelsen lenge før bryllupet.

Anonym poster: d5515c138dd9babb2112f8b6c7890703

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...