Gå til innhold

Dere som er i fast forhold - Tror du det vare livet ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I dagens samfunn ryker vel over 50% av alle forhold, og tallet er sikkert mye høyere enn 50%.

Du som i dag har en ektefelle/samboer, tror du oppriktig at deres forhold holder livet ut?

Hvor gamle er dere, og har dere barn?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper ikke det varer livet ut, nei. Han er for kjedelig til at jeg skulle orke å være sammen med ham i 50 år. Men en ti års tid kan det nok bli. Vi har ikke barn.

Anonym poster: 1d70ec0574b798699ded3afb90aceed3

• Liker 2
Gjest fjellhamster
Skrevet

Ja, jeg tror og håper det. Vi er i allefall innstilt på å jobbe for det. Vi har ikke barn enda.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I dagens samfunn ryker vel over 50% av alle forhold, og tallet er sikkert mye høyere enn 50%.

Du som i dag har en ektefelle/samboer, tror du oppriktig at deres forhold holder livet ut?

Hvor gamle er dere, og har dere barn?

Nei, tror ikke det. Særlig hvis han fortsetter å prioritere datamaskinen og telefonen sin. Ja, jeg har snakket mye med ham om dette, men så lenge data og telefon er mer aktuelle enn meg, tror ikke dette kommer til å fortsette mye lengre. Nå har det blitt slik at jeg som har alltid vært monogam og trofast, begynner å utvikle følelser for en annen som gir meg oppmerksomhet jeg ikke får hjemme. Jeg har ikke vært utro ennå, men fortsetter ting som nå, blir dette resultatet.

Vet ikke hvordan jeg skal formulere meg: Kjære, siden du ikke gir meg det jeg trenger uansett hvor mye jeg gjør deg oppmerksom på mine behov, finner jeg det et annet sted.

?

Anonym poster: 2e6208c1c97e0002e4e8cce7c5635bf7

Skrevet

Ja, jeg tror oppriktig at vi kommer til å være sammen livet ut.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, tror ikke det. Særlig hvis han fortsetter å prioritere datamaskinen og telefonen sin. Ja, jeg har snakket mye med ham om dette, men så lenge data og telefon er mer aktuelle enn meg, tror ikke dette kommer til å fortsette mye lengre. Nå har det blitt slik at jeg som har alltid vært monogam og trofast, begynner å utvikle følelser for en annen som gir meg oppmerksomhet jeg ikke får hjemme. Jeg har ikke vært utro ennå, men fortsetter ting som nå, blir dette resultatet.

Vet ikke hvordan jeg skal formulere meg: Kjære, siden du ikke gir meg det jeg trenger uansett hvor mye jeg gjør deg oppmerksom på mine behov, finner jeg det et annet sted.

?

Da får du slå opp også finne deg en annen..

Skrevet

Ja, det tror jeg faktisk vi kommer til å være. Vi har snart vært sammen i 10 år :)

Skrevet

Ja! Jeg har verdens beste mann , så hvis dette skulle bli slutt kommer ingen andre til å nå opp!

Men jeg er fortsatt forelska etter 14 år og ett barn og synes vi bare får det bedre og bedre!

Sexen har også bare blitt bedre! Riktignok gjør vi det sjeldnere enn når vi var nyforelska, men det er bedre likevel og det er vi begge enige om! Mmmmm!

Vi er flinke til å rose hverandre for fine ting istedet for å irritere oss over dumme ting, det tror jeg er noe av det lureste man gjør i et forhold!

• Liker 2
Gjest Pippi65
Skrevet

Det trodde jeg også !! Men plutselig etter 20 år er han utro, og vips er forholdet over... 4 barn sammen også. Trodde det skulle vare livet ut ja..........hm

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror og håper at forholdet jeg er i nå vil holde livet ut.

Min kjære er snill, rolig, trofast, trygg og fremtidsbevisst og det er det jeg ser etter i en jeg vil dele resten av livet med. Skulle kanskje ønske meg litt mer action innimellom, men mye heller nevnte egenskaper enn en klovn som blir slitsom i lengden.

Anonym poster: 8b4691f527fb3c3a1bc6014ff36bc923

• Liker 2
Skrevet

Det ville vært en drøm om vi hadde holdt sammen livet ut. Men slikt er det jo sjelden i disse tider. Men jeg håper. Vi venter vårt første barn nå.

Skrevet

Min mann var snill, rolig, trofast og trygg, i 22 år !! Plutselig en dag var han utro og han ødela alt for oss, barn har vi også.Har mista troa på at det varer evig ja, det kan man trygt si. Den eneste man kan stole på er seg selv, andre kan man ALDRI helt stole på. Ingen garanti for at et forhold vil vare. De man tror det minst om, blir plutselig skilt.Får nyte det så lenge det varer, man vet jo aldri hvor lenge.Min erfaring !

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20, han 24 - tror og håper det varer livet ut. Vi har planlagt fremtiden sammen, og vi er begge klar over at livet ikke alltid vil gå på skinner - men vi kommer til å strekke oss langt for å jobbe oss gjennom eventuelle kriser. Han er mitt livs kjærlighet :)

Anonym poster: 2122241aee9eb47345e1e2b6a519cbc6

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper det, men man vet jo aldri. Det kan plutselig snu om det så er i morgen eller om 5, 10, 20 år.

Men, man kan iallefall jobbe for det en har og nyte det nå, ta resten som det kommer. Mer kan en ikke gjøre.

Skrevet

Vi traff hverandre som godt voksne (38 og 36) - begge med barn og et ekteskap bak oss - og vel vitende om hva vi begge ville i fremtiden.

Nå har vi vært sammen/gift i snart 6 år - stadig forelska og enda tettere sammen.

Vi vet begge at skal det vare må man jobbe for det - med de små tinga i hverdagen og med helheten.

God kommunikasjon hele veien , er noe vi prioriterer og venter aldri med å ta opp noe.

Vi krangler ikke.

Jeg er helt overbevist om at vi skal klapre gebiss sammen som gamle.

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper da det! Vi har vært sammen i 22 år, har voksne barn, har kommet oss igjennom en samlivskrise og har det veldig godt sammen. Er ferdig med alle relasjonelle "barnesykdommer" og har et harmonisk forhold.

• Liker 1
Skrevet

?

Vær så snill og bryt ut av forholdet før du innleder forhold med en annen.

Utroskap ødelegger utroilig mye.... også for deg selv....

• Liker 3
Skrevet

Mennesket spår men Gud rår.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, naturligvis. Her satser vi 100%. Og jeg ikke hadde hatt troa, hadde jeg vært singel.

Anonym poster: 255caf7cd417854a84f0032a884bd37d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...