Gjest Caroline Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Hei. Samboeren min fortalte meg plutselig en dag at han hadde vært utro. Han fortalte det etter noen mnd. Han var den typen som jeg aldri kunne forestilt meg kunne gjøre noe sånt mot meg, så han flyttet ut på dagen og vi snakket ikke på flere mnd. Jeg var helt knust og ville egentlig ikke ha noe med han å gjøre, men ble tvunget til å ta kontakt med han igjen. plutselig begynte alle følelsene å plusses opp igjen og jeg viste at jeg ikke kunne leve uten han. Vi hadde jo vært sammen i mange mange år. vi snakket ut om alt og var klar for å begynne på nytt. Det som gjorde det enkelt for meg var at han husket ikke hvem denne kvinnen var og husket fint lite av det som skjedde. og jeg vet at han ALDRI blir å gjøre det igjen verken mot meg eller noen andre (om han skulle vært i et annet forhold). Han behandler meg som en prinsesse og vet at jeg kan stole på han.. men... Hvorfor føler jeg meg så ekkel og stygg? Blir selvfølelsen min bedre? jeg føler at jeg hele tiden må ha kontroll på han og sjekker facebooken hannes osvosv, men finner aldri noe som skal gi meg panikk. Av og til ser jeg for meg at han er med noen andre rett foran øynene mine og jeg får bare lyst til å kaste opp. Men jeg elsker han så utrolig høyt og jeg vet innerst inne at han elsker meg også. så hvorfor? og er det noen som har tips til noe som kan hjelpe? det at jeg har dette bildet av meg selv og at jeg ser for meg ting, sliter jo masse på forholdet.. og jeg vet at jeg kan finne meg en bedre osv osv.. men denne mannen er helt fantastisk. får meg til å smile, deler samme interesser, sexlivet er veldig bra (har alltid vært det) og vet han blir en kjempe god pappa og det føles som vi er skapt for hverandre. Tusen takk om det er noen der ute som kan komme med noen råd til meg:)
Gjest Pippi65 Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Har akkurat avsluttet et 20 år langt samboerskap her, hvor han har vært utro.Dessverre har han flyttet rett inn til henne, selv om han var i tvil. Han sa selv at han mest sannsynlig gjorde sitt livs tabbe... Har også tenkt mye på dette om han kommer tilbake. Jeg er veldig glad i han, syns det er så trist det som har skjedd, og vi har jo barn sammen også. Langt inni hjertet mitt tror jeg at jeg kunne tilgitt han. Han tror nå at jeg ikke kan det. Men vi har så mye sammen, så jeg ville ha prøvd, i allefall for å finne ut at vi HAR prøvd ! Men jeg vet også at jeg da kommer til å slite med det du gjør nå; det å legge det bak seg OG å stole på han, som ha sveket på det verste. Men det er akkurat det vi bedradte må gjøre; tilgi og legge det bak oss, ellers vil det aldri gå. Og, det kan gå begge veier. Kanskje klarer man aldri å stole på den personen mer, eller forholdet kan bli enda sterkere... Verdt å prøve, men det er en stor jobb foran dere.Syns det høres ut som dere har det veldig fint, og da er det verdt å prøve.Snakk sammen om det som har skjedd, bli ferdig og tilgi, så ser du om du klarer det. Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå