Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en fyr som er interessert i meg, mens jeg er ganske usikker.

Vi er totalt forskjellige på mange måter, men vi kan prate sammen om alt mulig rart.

Han liker gammeldags mat, mens jeg spiser kun lavkarbo. Han liker ikke å bevege seg så mye ute, mens jeg elsker å være ute både vinter og sommer å gå på tur, ski, sykle... Jeg liker å være litt sosial og å reise på ferie innimellom, mens han vil heller sitte hjemme.

Samtidig som jeg liker han veldig godt, føler jeg at det kun er som venn. Jeg syns han er kjekk, men vet ikke om jeg er tiltrukket av han.

Egentlig får jeg mye oppmerksomhet fra han, men vet ikke om jeg er forelska i oppmerksomheten .. eller han ..

Hva tenker dere?

Anonym poster: b526bed3657b6d9666e030f89280739b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter denne tråden, jeg ... :)

AnonymBruker
Skrevet

Hmm ... er det ingen som har erfaring eller råd å komme med? Lurer veldig på om personer som er veldig forskjellige kan bli sammen, eller om man passer best som venner?

Han virker iallfall veldig interessert i meg, mens jeg er noe usikker pga forskjellene innen kosthold og interesser.

Skrevet

Jooda! Jeg elsker kvelder inne, han elsker kvelder ute. Han bruker nesten all tid på bil, jeg hater biler, motorer og skruing. Han liker krim,action og trillere, jeg elsker romantiske, såpe filmer/serier. Han liker pizza og slikt, jeg ligger hjemmelaget mat. Men så er jeg laktoseintolerans og ikke han, så vi spiser ikke ofte samme mat uansett. Han vil ha alt svart, jeg elsker masse farger. Vi bor sammen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jooda! Jeg elsker kvelder inne, han elsker kvelder ute. Han bruker nesten all tid på bil, jeg hater biler, motorer og skruing. Han liker krim,action og trillere, jeg elsker romantiske, såpe filmer/serier. Han liker pizza og slikt, jeg ligger hjemmelaget mat. Men så er jeg laktoseintolerans og ikke han, så vi spiser ikke ofte samme mat uansett. Han vil ha alt svart, jeg elsker masse farger. Vi bor sammen :)

Men hvordan prater dere sammen? Elsker dere hveradnre? Kan dere finne på ting sammen? :)

Skrevet

Vi elsker hverandre, ellers hadde vi nok heller aldri bodd sammen. Altså vi finner ofte på ting. Sist uke var vi på tur til sogn og fjorane og sørlandet, på samme helg. Reiste fra Østfold. Går på kinoer, bytter på hvordan filmer vi ser. Går turer ute på kveldene, har noen koselige kvelder hjemme, og noen helger er vi på fester og ute. Vi prater om alt og ingenting. Jeg forteller han alt jeg interesser meg for, og han forteller om sitt. Så prøver vi å sette oss inn i hverandres interesser så godt vi kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...