Tarindrelle Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Har du og din kjære noen gang lurt på om det "bare er dere" som gjør rare ting? Vi har ofte stilt oss det spørsmålet "er dette helt normalt tror du?", så tenkte det kunne være morsomt med en tråd om hvilke rare ting du og kjæresten din finner på i hverdagen I går når vi hadde lagt oss til å sove, så angrep Jack og James (min samboers føtter) Knoll og Tott (mine føtter). Jack og James kom visst fra Amerika, men hadde nå lært seg norsk så de måtte kalles Jakk og James (norsk uttale mao). Grunnen til at de angrep var at de var seriemordere, men heldigvis klarte Knoll og Tott å gjømme seg. Men det gikk fort opp for dem at de ikke kunne vente på at Jakk og James skulle angripe igjen, så da angrep like godt Knoll og Tott istedet. Det viste seg derimot og Jakk og James bare hadde tullet, de var egentlig ikke seriemordere, så de klarte ikke å forsvare seg så godt og det endte med at Jakk døde. Så prøvde Knoll og Tott å flykte, men James var så knust etter bestekompisens død, at han fløy etter de og angrep! Men 1 mot 2 er jo litt urettferdig, så James holdt på å tape denne runden også. Men da våknet Jakk opp igjen som en zombie, og så klarte Jakk og James sammen å overvinne Knoll og Tott. Hele seansen/teateret var selvsagt utført med morsomme stemmer og lydeffekter. Og når teateret var slutt, så sovnet vi. Men før jeg sovnet lå jeg og tenkte "lurer på om andre par har fot-teater/krig". 34
JustLittleMe Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 hehehehehehe....dette måtte jeg bare fotelle min samboer. :ler: vi og har masse artige historier etter at vi har lagt oss, kan ligge i flere timer å bare le av de sprøeste tingene vi sier og gjør. det er så gøy...hehe, sitter her å ler over hvor mange ganger vi ikke har klart å få sove pga sånne ting, men akkurat no så kommer jeg faktisk ikke på noe av det som er hysterisk morsomt. sikkert fordi vi er så ekstremt overtrøtt når vi legger oss.
Mons Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 Dette er en helt normalt. Hvordan døde Jakk? Eller kanskje han bare spillte død? Hadde Knoll og Tott nylonstrømper på, kanskje? 2
Tarindrelle Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2013 (endret) Dette er en helt normalt. Hvordan døde Jakk? Eller kanskje han bare spillte død? Hadde Knoll og Tott nylonstrømper på, kanskje? Hmm, godt poeng! Kanskje han bare spilte død og så spilte han zombie?! Lur manøver i så fall... Får huske det til neste gang tror jeg! Nei, Knoll og Tott var nok i blanke messingen! Vanskeligere å få tak på de da Endret 21. mars 2013 av Tarindrelle
JustLittleMe Skrevet 21. mars 2013 #5 Skrevet 21. mars 2013 Dette er en helt normalt. Hvordan døde Jakk? Eller kanskje han bare spillte død? Hadde Knoll og Tott nylonstrømper på, kanskje? hehe
Tarindrelle Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2013 hehehehehehe....dette måtte jeg bare fotelle min samboer. :ler: vi og har masse artige historier etter at vi har lagt oss, kan ligge i flere timer å bare le av de sprøeste tingene vi sier og gjør. det er så gøy...hehe, sitter her å ler over hvor mange ganger vi ikke har klart å få sove pga sånne ting, men akkurat no så kommer jeg faktisk ikke på noe av det som er hysterisk morsomt. sikkert fordi vi er så ekstremt overtrøtt når vi legger oss. Så det er ikke bare oss nei! Håper du deler om du kommer på noen morsomme historier da, hadde vært gøy å lese!
Mons Skrevet 21. mars 2013 #7 Skrevet 21. mars 2013 Hmm, godt poeng! Kanskje han bare spilte død og så spilte han zombie?! Lur manøver i så fall... Får huske det til neste gang tror jeg! Nei, Knoll og Tott var nok i blanke messingen! Vanskeligere å få tak på de da Prøv å ta håndbak med gubben i sengen. Ta din Holl eller Dott i neven hans. I det kampen begynner synger du en salme med skingrende og klar røst. Så drar du til med Herrens velsignelse. Hvis du alikevel taper, prøv alternativ to: Rævkrok! 2
Tarindrelle Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2013 Prøv å ta håndbak med gubben i sengen. Ta din Holl eller Dott i neven hans. I det kampen begynner synger du en salme med skingrende og klar røst. Så drar du til med Herrens velsignelse. Hvis du alikevel taper, prøv alternativ to: Rævkrok! Hvordan visste du hva vi holdt på med i forgårs? 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #9 Skrevet 21. mars 2013 Her i gården prater vi veldig mye engelsk, og går titt og ofte inn i en filmrolle, som en dag handler om ninjaer (da får jeg hoppe i sofaen) og annen dag kan det være Pride and prejudice.. Ellers synger vi mye, lager sanger om at vi skal på butikken, skal lage mat, plukke hundebæsj fra verandaen (ops) eller om dyrene våre. Veldig mye om dyrene faktisk Også flasher vi mye kropp, helt ut av det blå. Men fotkrig, DET har vi til overs :D Anonym poster: 089642c913c4fad351f4ba555cfe93c8 7
kisskissbangbang Skrevet 21. mars 2013 #10 Skrevet 21. mars 2013 Vi prater tulleengelsk til hverandre hele tiden, faktisk så mye at jeg må ta meg sammen for ikke å gjøre det til andre enn ham. Ellers spontandanser vi ofte, og synger høyt og falskt til hverandre mens den andre roser den syngende opp i skyene. Synes det er koselig, jeg, med par som har egne rare "greier". 8
Avalon Skrevet 21. mars 2013 #11 Skrevet 21. mars 2013 Dere er ikke alene, har ikke noen så gode eksempler på hva vi gjør akkurat nå, men..
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #12 Skrevet 21. mars 2013 Vi snakker babyspråk til hverandre. Kan også ha en hel samtale med noe a la dette: "Myyyh?" "Mih!" "Miiih..." osv Anonym poster: cc5c62e56006c37baf9da976edca0f8a 4
Gjest Nikee Skrevet 21. mars 2013 #13 Skrevet 21. mars 2013 Nå er jeg singel, men med min eks kunne vi finne på å kommunisere kun ved "klynkelyder", typen iih, mhh, osv Herregud, vi kunne holde på en hel kveld før vi la oss med å bare "Iiih" Litt vanskelig å forklare Godt å vite at det er flere som har sine ting
Tarindrelle Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #14 Skrevet 21. mars 2013 Vi snakker babyspråk til hverandre. Kan også ha en hel samtale med noe a la dette: "Myyyh?" "Mih!" "Miiih..." osv Anonym poster: cc5c62e56006c37baf9da976edca0f8a Nå er jeg singel, men med min eks kunne vi finne på å kommunisere kun ved "klynkelyder", typen iih, mhh, osv Herregud, vi kunne holde på en hel kveld før vi la oss med å bare "Iiih" Litt vanskelig å forklare Godt å vite at det er flere som har sine ting Haha, dette er også noe vi ofte gjør! 2
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2013 #15 Skrevet 21. mars 2013 Nei jeg tenker sldri på hva andre gjør i forhold til oss. Jeg blåser i det rett og slett. Jeg er ikke opptatt av hva alle andre gjør, hva de skal eller hva de har. Så lenge jeg er fornøyd så blåser jeg i det som sagt
Mons Skrevet 21. mars 2013 #16 Skrevet 21. mars 2013 Hvordan visste du hva vi holdt på med i forgårs? Jeg har en stor skjerm. God plass til å lese mellom linjene. I tillegg velutviklet empati og mannlig intuisjon - såkalt ballefølelse. Jeg er tilhenger av putekrig der vinneren får velge mellom Dott eller Nott. Flosshatt og magebelte gir da den nødvendige myndighet
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #17 Skrevet 21. mars 2013 hehe, morsom tråd :D vi har også mange sære greier og de skjer ofte etter vi har lagt oss, har mange egne Tøyseord og flere kvelder har vi lagt å snakket nordlandsk(er fra vestlandet) helt til vi sovner- det var hysteeeerisk morsomt...litt overtrøtt syndrom kan man si :D Anonym poster: 477714d267a71f051eb67583d136cc22
Tarindrelle Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #18 Skrevet 21. mars 2013 Jeg har en stor skjerm. God plass til å lese mellom linjene. I tillegg velutviklet empati og mannlig intuisjon - såkalt ballefølelse. Jeg er tilhenger av putekrig der vinneren får velge mellom Dott eller Nott. Flosshatt og magebelte gir da den nødvendige myndighet Nå skal det sies, vi har både flosshatt og magebelte liggende, og vi mangler jo strengt tatt medalje/myndighetsbevis for vinneren
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #19 Skrevet 21. mars 2013 Later som jeg er han her hele tiden : Anonym poster: 1490b2d402b0aeb7d2eb50105a0eb2e3 1
Avalon Skrevet 21. mars 2013 #20 Skrevet 21. mars 2013 Later som jeg er han her hele tiden : Anonym poster: 1490b2d402b0aeb7d2eb50105a0eb2e3 det gjør samboeren min ganske ofte faktisk "mmmm, namnam!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå