Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har opplevd samlivsbrudd etter 18 år med mannen min. Sammen har vi 4 barn. Jeg tror han har flippet ut helt og er i 40-årskrisa og påvirket av sin nye dame ( han var utro) Jeg ønsker at vi skal kunne ordne opp, for hos oss er det ytre faktorer som er skyld i at ting ble som det ble. Men hvordan bør jeg gjøre det om jeg ønsker han tilbake ? Skal jeg være trist og lei meg, eller vise at jeg er sterk, tøff og glad og klarer meg selv? Vil han ha meg tilbake om jeg viser at jeg har gått videre og har det veldig bra ?? Eller tror han jeg tar lett på det da ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som sannsynligvis er lettest er at du er deg, rolig og påen om hva du tenker og føler, avtal ett møte, kafe eller noe. og snakk ut. Men det er kanskje ikke så lett vist han har fått seg en nye dame.

Aldeles ikke en lett situasjon. Men jeg forstår godt om du vill ha han tilbake, siden har er far til dere unger.

Men jeg hadde hvert litt i tvil siden han har hvert utro om jeg faktisk ville tatt han tilbake.

Bare ikke bli sur, eller hysterisk hvis det ikke fungerer. men ønsker deg lykke til. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du viser at du er lei deg og vil ha han tilbake, og sier det klart, er vel det det beste :-) Ikke vis at du er sterk, tror jeg..

Gjest Gjest
Skrevet

For meg var det å være sterk som hjalp. Da jeg var lei meg, sårbar etc så var det bedre å være hos henne nye. Men da han så at jeg hevet hodet, så han rett inn i øynene , fortalte hva jeg mente og følte så gikk det et lys opp. I tillegg realitetsorienterte jeg han om den nye livssituasjonen, om barn her og der , om han hadde snakket med nydama om hva hun syntes om at vi løste det slik og sånn, ferier, lommepenger , nye sykler etc

Gjest Gjest
Skrevet

Etter 18 års forhold og 4 barn regner jeg med at dere er rimelig kjent med hverandres reaksjonsmønstre. Tror derfor ikke det er så lurt å begynne å "skape" seg. Vær den du er og tenk på dette

Hvis du elsker noen, sett dem fri. Kommer de tilbake, er de dine. Kommer de ikke, har de heller aldri vært der.

Det er om ikke annet en liten trøst og sanne ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...