Quinden Skrevet 26. mars 2004 #1 Del Skrevet 26. mars 2004 Min sønn skal i 18 års dag til sin kusine. Hvor mye skal vi gi henne? Hun er nettopp blitt samboer og vil nok ha penger, noen forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 26. mars 2004 #2 Del Skrevet 26. mars 2004 Hvis hun vil ha penger, så er selvfølgelig det det beste alternativet, men personlig er jeg ikke glad i å gi det... :-? Hun har flyttet for seg selv; kanskje noe til huset, kokebok, vin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. mars 2004 #3 Del Skrevet 26. mars 2004 hør om det er noe til huset hun trenger.. Eventuelt om du skal gi penger så synes jeg det holder med 200kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 26. mars 2004 #4 Del Skrevet 26. mars 2004 Gavekort! Slår aldri feil :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. mars 2004 #5 Del Skrevet 26. mars 2004 Gavekort på fex Ikea...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #6 Del Skrevet 26. mars 2004 Sengetøy, kjøkkenting, gavekort, håndkler eller vin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå