AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Jeg har virkelig gjort det store. Gjorde det slutt med samboer idag. Han reiste. Og nå sitter jeg her og hater meg selv som pesten. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg gråter og gråter og gråter. Har snart grått i 12timer uten stopp. Jeg er så sliten og fortvilet. Hvordan kunne jeg være så dum??? Han sa han ikke var enig i bruddet, han var på gråten selv og ba meg om å gifte meg med han. Jeg greier ikke leve uten han, hvorfor gjorde jeg det. hVORfOR??? Vi har en jente sammen som er 2 og et halvt år. Jeg fatter det ikke. Virkelig, nå ser jeg hvor mye han betyr for meg. At jeg måtte slå opp for å se det..!! Hater meg selv. HATER meg selv...........!!!!!!!!!!!!!!!! Anonym poster: b3d81ce788eef635bbe2eb39882689dd
Slither Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Er det for sent å ta en prat med han om å gi det en sjanse til? Si til han det du skriver her - at du faktisk måtte slå opp for å finne ut av at det var han du ville ha Dere har jo helt tydelig noen issues å jobbe med, siden det førte til et brudd. Dog kanskje ikke så store at de ikke kan fikses, siden du angrer deg?
dobri123 Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Kjære deg, nå fikk jeg ordentlig vondt av han. Det er nok ikke for sent å sende han en melding, ringe han og be han komme hjem til deg. Vi gjør alle feil, masse lykke til. Klem
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Jeg vet virkelig ikke. Vi har vært en del frem og tilbake en stund. Det var slutt en liten uke eller to i fjor. Men vi fant tilbake til hverandre igjen og fikk det ganske bra. Også ender jeg med å dumme meg så totalt ut. Jg har ikke fortalt om bruddet til noen. Orker ikke si noe, for da blir det iallefall virkelig. Også har jeg jo et lite håp om at vi skal finne tilbake til hverandre igjen. Jeg er bare så lei meg nå Anonym poster: 28cc07403a74a66faadce4cc6081b190
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 Kjære deg, nå fikk jeg ordentlig vondt av han. Det er nok ikke for sent å sende han en melding, ringe han og be han komme hjem til deg. Vi gjør alle feil, masse lykke til. Klem Er nok ikke bare å be han komme tilbake når han har reist halve landet for å komme seg hjem... Han kommer nok aldri tilbake,, Ts. Anonym poster: 28cc07403a74a66faadce4cc6081b190
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 Jeg tror jeg fikk et hysterisk anfall isted. Gråt og gråt. Og gråten ble sterkere og sterkere, jeg ropte høyt og hadde bare lyst til å knuse blomstervasen som stod på bordet som samboer hadde kjøpt til meg igår. Jeg fikk ikke puste, ble helt lammet i hele kroppen, falt ned i sofaen og der ble jeg liggende i fosterstilling til jeg fikk tilbake pusten. Et par min pause, så var det på'n igjen med gråt og faenskap. Vl det noen gang gå over...?? Anonym poster: 28cc07403a74a66faadce4cc6081b190
dobri123 Skrevet 20. mars 2013 #7 Skrevet 20. mars 2013 Du taper ingenting på å prøve. Har dere et barn sammen er det også god grunn til å gi det en sjanse. Det går over uansett. Med det tar tid, tårer, og vonde stunder. Til syvende og sist går det over, det blir nok bedre med tiden som går. Tenk på hvorfor du gjorde det slutt..
lovedrug Skrevet 20. mars 2013 #8 Skrevet 20. mars 2013 dere damer kan det å ødelegge psyken til oss menn
Miss moneypenny Skrevet 21. mars 2013 #9 Skrevet 21. mars 2013 (endret) Er nok ikke bare å be han komme tilbake når han har reist halve landet for å komme seg hjem... Han kommer nok aldri tilbake,, Ts. Anonym poster: 28cc07403a74a66faadce4cc6081b190 Det vet du ikke før du har prøvd! Legg deg i sela, vis at du virkelig angrer og vil ha han. Er det meninga at dere skal være sammen så finner dere en vei ut av dette Edit: mobilkløneri... Endret 21. mars 2013 av Miss moneypenny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå