Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest alven
Skrevet

jeg fikk gave i dag. nettbrett, men hvordan får jeg mulighet å se film samt spille spill. får beskjed om å laste inn adobe reader, det har jeg gjort, får heller ikke brukt netflix

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ha adobe flash player.

Skrevet (endret)

Sjekk om det er en systemoppdatering tilgjengelig for nettbrettet. Det er ofte de trenger en oppdatering med en gang de tas i bruk!

Edit: Tror det kom ut en ny oppdatering i Januar, så det kan løse problemet.

Endret av PixieSky
Gjest alven
Skrevet

Sjekk om det er en systemoppdatering tilgjengelig for nettbrettet. Det er ofte de trenger en oppdatering med en gang de tas i bruk!

Edit: Tror det kom ut en ny oppdatering i Januar, så det kan løse problemet.

sikkert et teit spørsmål, hvor finne rjeg ut det
Skrevet

sikkert et teit spørsmål, hvor finne rjeg ut det

Instillinger - om nettbrett(vet ikke hva det kalles på norsk, min er på engelsk, men det er helt nederst på instillinger)- øverst der står det software update på min.

Skrevet

Når du sier filmer, mener du filmer du har lastet ned på pcen og overført til nettbrette?

Nå har jeg ikke vært borti Nettflix, men jeg antar du har en konto? De har vel 1 mnd gratis eller noe slikt

Har du prøvd å se Youtube videoer, er sikkert en Youtube app på nettbrette ditt.

Gjest alven
Skrevet

Leon: nei. Filmer som jeg ser direkte på nettet. Får bare beskjed om at det ikke går. Men jeg mener at det skal gå. Har sett andre gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Installer denne versjonen av flash, så har du det. Sjekk også under instillinger-sikkerhet-ukjente kilder at den er huket på.

Anonym poster: 0aca99a8f47b56c14d2fd06022cb64b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...