AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Hei! Jeg har i en stund drevet på med musikk (jeg er kun 18), men ønsker å lære hvordan å bruke stemmen min. Jeg har ikke en så aller verst stemme, men har jo ikke peiling på hvordan å bruke den riktig.. Av og til kan jeg høres ut som en død frosk, mens andre ganger høres det virkelig ikke så verst ut. hehe. Prøver meg på metoder jeg overhode ikke har vært innom før, men vet ikke om jeg engang er i stand til det. Ønsker ikke å gå til sangtimer hos kulturskole etc. Følte at jeg ikke hadde så mye å hente der.. Flere av elevene kunne jo ikke i nærheten av å synge. Jeg holder til rundt Drammen-området. Kan ikke være alt for dyrt heller.. Men noen som vet om noe? Anonym poster: 6fa7a809a8b6ae6c35076c6e0fdfd631
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Nå er jeg ikke kjent i området der du bor, men min mann har tatt sangtimer over flere år. Han synger i kor, og vil utvikle seg litt på egen hånd for å holde nivået oppe. Han har sangtimer hos en privat sanger som leier/låner lokaler hos musikkonservatoriet. Der henger det ofte lapper på oppslagstavlen, hvor sangpedagoger tilbyr sangtimer. Kan hende du kan se på oppslagstavlen hos kulturskolen (hvis ikke det finnes noe annet aktuelt musikkmiljø/musikkhus der du bor), eventuelt henge opp en lapp selv? Og nevne hvilke musikksjangre du ønsker å synge, slik at du får en lærer som passer for deg? Anonym poster: 5da8241a3f7c511577b997e1d53c4f4f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå