Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest li se
Skrevet

Vi har akkurat fått vårt andre barn. Babyen er en uke gammel og idag når jeg satt og ammet barnet i sofaen og så på tv spurte jeg han undrende "Hvordan tror du livet vårt hadde vært nå hvis vi ikke hadde barn?". Ikke fordi jeg angrer på at vi fikk barn , men fordi jeg lot tankene vandre når jeg så på etvreiseprogram. Da får jeg til svar "Jeg tror ikke vi hadde vært sammen da." Jeg ble helt paff og kjempe lei meg. "Hvorfor sier du det??" Spurte jeg. Da trakk han det tilbake og ville ikke svare seriøst og bare tullet det vekk. Nå sitter jeg tilbake tankefull og bekymra..

Hva hadde du lagt i det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At han ikke ville vært sammen med deg om det ikke hadde vært for ungen.

Anonym poster: a9c2a53e1c1f8f5a42a6ea9fb7b8e840

• Liker 1
Skrevet

Man må aldri spørre om noe man ikke tåler å høre svaret på. Det var nok et slag i trynet å høre det, hadde blitt lei meg jeg også. Men du spurte faktisk og fikk et svar.

• Liker 1
Skrevet

Ikke legg noe i det. For det første er han mann ;-), for det andre er dere småbarnsforeldre med en helt fersk baby, og livet kan være slitsomt.

Vi jenter må lære oss å ikke tolke og analysere så mye. Og så må vi lære å ikke spørre om ting vi ikke vil ha svar på.

Mitt råd: la det fare. Han er sammen med deg. Han er din. :-)

• Liker 1
Gjest li se
Skrevet

Fågel: Jeg spurte jo hvordan "livet vårt" hadde vært, tenkte liksom at det var selvsagt at vi hadde vært dammrn likevel. Jeg var ikke engang innom tanken at hvis vi ikke hadde barn hadde vi ikke holdt sammen.. var derfor jeg ble så paff. Hjelper vel heller ikke mef hormonene mine alkurat nå. Helt enig i at man ikke skal spør om noe man ikke tåler svaret på, men jeg trodde ikke jeg spurte om noe som kunne tilsi et slikt svar.

Pysa: Ja, jeg vet menn har en helt annen måte å kommunisere på, hehe. Og ja han er min :-) Men jeg ønsker ikke at han er sammen med meg fordi vi har barn. Men fordi han vil være sammen med meg OG barna.

AnonymBruker
Skrevet

Man må aldri spørre om noe man ikke tåler å høre svaret på. Det var nok et slag i trynet å høre det, hadde blitt lei meg jeg også. Men du spurte faktisk og fikk et svar.

:murvegg:

Anonym poster: ea6946f4c9ba0f673100351a04d9f82b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...