Gjest Purple Skrevet 26. mars 2004 #1 Skrevet 26. mars 2004 Min snart ett år gamle Nokia 8310 oppfører seg litt merkelig for tida. Når jeg får melding, så står det ofte i displayet at 2 meldinger er mottatt. I tillegg til den nye meldinga, henter den inn ei gammel melding, og viser den som ny mottatt melding. Den gamle meldinga er enten ei som ligger i innboksen min fra før, eller ei gammel melding som jeg har sletta fra innboksen. Slik holdt den på ei stund da den var helt ny også, men plutselig gikk det over, og den oppførte seg normalt. Den funker bra ellers, har ikke hatt andre problemer med den, men dette er veldig irriterende. Noen som har/har hatt samme problem? Er det noe jeg kan gjøre noe med?
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2004 #2 Skrevet 26. mars 2004 JA! jeg hadde dette problemet for 2 uker siden...jeg trodde jeg hadde klikket...men da det skjedde andre gangen forstod jeg at det var noe gale.... Jeg har ikke gjort noe, for telefonen funker fint..og som sagt, det har bare skjedt to ganger.....telefonen min er 1,5 aar.... Hvis du har flere problemer kan du levere den inn der du kjopte den, forklare problemet og be om aa faa oppdatere programvaren... (vet ikke om du faar gjort det gratis....) Clea
Dru Skrevet 26. mars 2004 #3 Skrevet 26. mars 2004 Garanti-tiden er vel på ett år, så da skal man få det gratis. Bare lever den inn, så kommer de antageligvis til å oppgradere software.
14062003 Skrevet 26. mars 2004 #4 Skrevet 26. mars 2004 Reklamasjonstiden er 2 år og er det fabrikasjonsfeil (hvilket os'et er) vil man skulle få rettet dette gratis.
Catzy Skrevet 26. mars 2004 #5 Skrevet 26. mars 2004 Jeg har et annet problem med min: Enkelte telefonnummer vises ikke, hverken når de ringer eller når det kommer melding. Veldig irriterende. Og garantien går ut omtrent nå, så mulig jeg bør komme meg til en butikk kjapt for å høre hva de kan tilby. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå