L0ve Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Jeg og eksen min gjorde det slutt for en liten stund siden. Jeg saver han så utrolig mye og ville så gjerne hatt han tilbake, men jeg vet bare ikke hvordan.. Det ble slutt pga. det kom en periode der han var veldig oppgitt over alt og var veldig deprimert. Samme kveld som det ble slutt så var han hos meg i over 4 timer og vi koste oss sammen og han kysset meg fler ganger. Han sa at han fortsatt hadde følelser for meg, men han visste ikke om han klarte å ha noe forhold nå siden det skjedde mye rundt han den perioden, men han virket veldig usikker på hva han egentlig ville. Og det har skjedd mye rart etter bruddet som at han har prøvd å prate med meg mellom kompisen hans. Han snakker ikke så mye om følelsene sine, og det er veldig vaskelig å få han til å snakke om akkurat det. Noen ideer til hvordan jeg kan få han tilbake?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Hvorfor starter du den samme tråden om og om igjen? Han vil ikke være sammen med deg på nåværende tidspunkt.
dobri123 Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Kan du ikke holde deg til en tråd? Vil han ikke så vil han ikke. Det er sårt, det gjør vondt, men det går over. Det hjelper ihvertfall ikke å starte flere tråder med samme innhold der om og om igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå