Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber foran en pc-skjerm. Jeg veksler mellom å se på skjermen og i papirer som ligger ved siden av meg. Dette gjør jeg en hel arbeidsdag.

Nå ser jeg at lesbrillene mine ikke er helt ok. Disse har jeg betalt av egen lomme siden det var før jeg startet i denne jobben.

Jeg vet at jeg har krav på databriller dekket av arbeidsgiver. Jeg kjenner at jeg kvier meg for å belaste arbeidsgiver for dette. Jobber i et lite firma.

Dere som har gått igjennom prosessen. Tok dere det opp med arbeidsgiver i forkant? Hvordan ble dere møtt?

Anonym poster: bf7c49539e73811a81392b18f5b410df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HrMinya fikk dekket et brillepar til å bruke på jobben, han diskuterte det først med sjefen sin og fikk et skjema med seg som optikeren måtte fylle ut før han kjøpte brillene. Dette skjemaet måtte leveres til administrasjon på jobben hans før de godkjente at han fikk dekket ett brillepar. Han kjøpte nye briller med nye glass, og tok med kvitteringen til jobben, hvor han fikk refundert utgiften for brillene i løpet av et par uker.

Nå jobber han i et ganske stort firma i et større konsern, så jeg vet ikke hvordan det funker for et lite firma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...