Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #1 Skrevet 26. mars 2004 Vet ikke om jeg burde skrive dette, men samtidig brenner jeg litt for det.. Noen av dere vet sikkert at jeg har hatt endel psykiske problemer pga all mobbingen jeg gjennomgikk på barne- og ungdomsskolen. Denne uken ble det skrevet en ganske stor ( i mine øyne) artikkel om meg og det jeg opplevde ,i et ukeblad. Det var utrolig spesielt å se seg selv i et blad, og ikke minst var det på en måte vondt å lese om seg selv. Men jeg ville dette. Jeg ville fortelle min side av ting, kanskje få noen av mobberne til å reagere på et eller annet vis, og ikke minst vise at det er hjelp å få for andre som er i samme situasjon som meg. Jeg har fått mange sms'er og telefoner fra slekt og venner som gav meg massevis av gode ord, og det gjør meg bare mer sikker i min sak om at jeg gjorde det rette. Men i går ble det etslags "gjennombrudd" for meg. Jeg fikk en telefon fra stedet jeg vokste opp, fra en far til en av mobberne. Han ville vite om sønnen hans hadde vært med på dette, for dette ville han rydde opp i med sønnen i såfall ( noe jeg tror han egentlig vet at han var), men det ble hverken sagt om det var han eller ei. ( Jeg fikk ikke snakket med faren selv da jeg stod i dusjen) men min mor tok samtalen for meg . Mamma gjorde uansett som jeg ønsket, hun sa hverken ja eller nei. Jeg er ikke ute etter å henge ut enkeltpersonene som gjorde alt dette mot meg, de som gjorde det vet selv hvem de er, og det holder for meg. Men det var en liten seier for meg og endelig få den responsen jeg trengte. At det faktisk ikke var rett at jeg skulle bli mobbet av både voksne og barn i alle de årene. At en person har tatt til seg hvordan det var med meg, er nok for meg. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det var så godt å få en slik respons fra noen fra der jeg vokste opp. Og det ville jeg bare fortelle dere.. :oops:
Quinden Skrevet 26. mars 2004 #2 Skrevet 26. mars 2004 Så flott at du hadde styrken til å stå fram Det du gjorde gjør du ikke bare for deg, men også de stakkarane som går gjennom det du gjorde i din ungdom. Så det var utrolig flott gjort og du fortjener virkelig all den positive omtalen du kan få!!
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2004 #3 Skrevet 26. mars 2004 Du skal være stolt av deg selv for at du har hatt mot til å ta opp det vonde som har ligget i fortiden din. Det er virkelig stort! Jeg er så glad for at du har fått en positiv opplevelse ut av dette - og jeg håper du får mange flere henvendelser og fine ord framover! Takk for at du gir så mye av deg selv! K
sunshine-t Skrevet 26. mars 2004 #4 Skrevet 26. mars 2004 SÅ bra! Du er god som turte dette. Mobberene vet så inderlig godt hvem de er, så de får nok passet sitt påskrevet mer når de ser deg i bladet og du ikke bekrefter enkeltpersoner Ganske smarte du Men uansett så syntes jeg det var tøft gjort av deg.
Suzy Skrevet 26. mars 2004 #5 Skrevet 26. mars 2004 Du er fantastisk tøff når du står fram på denne måten og du inspirerer garantert andre som har vært, eller er i samme situasjon! :-) Imponert!!!
liv Skrevet 26. mars 2004 #8 Skrevet 26. mars 2004 Du er tøff! Og har all grunn til å være stolt av deg selv! Hadde noen som ikke gjorde livet alt for lett på skolen jeg og men heldigvis så gikk det ikke så alt for langt..
Isiselin Skrevet 26. mars 2004 #11 Skrevet 26. mars 2004 Du skal være utrolig stolt over at du greier å se hendelsene i øynene og konfrontere disse årene. Ikke bare skal du være stolt av at du hjelper deg selv. Du skal være stolt over at du ved å gå ut offentlig om dette hjelper mange mennesker som har blitt utsatt for dette og som blir utsatt for dette i dag. Det er sterke mennesker som deg som gjør verden bedre for oss som ikke makter... Takk!
nessi Skrevet 26. mars 2004 #12 Skrevet 26. mars 2004 Skulle ønske flere var så tøffe som deg - hvis flere stod frem ville det være lettere å få tatt knekken på mobberne. Håper flere av de som har plaget deg leser artikkelen og får dårlig samvittighet.
Naken Skrevet 26. mars 2004 #15 Skrevet 26. mars 2004 Det er så flott at det finnes mennesker som deg! :bukke: , som har kraft til å stå frem og konfrontere fortidens demoner. Synes Isiselin sa det så godt: Det er sterke mennesker som deg som gjør verden bedre for oss som ikke makter... Jeg er imponert over motet ditt, og håper du er kraftig stolt av deg selv!!
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #17 Skrevet 26. mars 2004 Takk for alt skrytet jeg får av dere folkens! :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2004 #19 Skrevet 27. mars 2004 Ja det var veldig godt og spesielt å få respons derfra. Jeg håper virkelig at noen av de som mobbet meg kan innse hva de faktisk gjorde mot meg, og nå ser hva det førte til. Når det ender opp med at man blir innlagt pga psykiske problemer etter all "dritten" som jeg kaller det, burde det jammen få opp øynene demmes. Men nå har jeg ihvertfall fått sagt mitt, og det kjennes utrolig godt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå