FitnessLove Skrevet 20. mars 2013 #1 Del Skrevet 20. mars 2013 Leser støtt og stadig om at folk spiser havregrøt til frokost, men hvordan har det seg slik at det virker som om ingen spiser vanlig havregryn? Altså, gjerne havregryn med melk/vann/yoghurt. Er det sunnere med havregrøt, eller bare smaker det bedre? Selv har jeg alltid spist det "rått", med kun melk over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 20. mars 2013 #2 Del Skrevet 20. mars 2013 jeg liker bedre havregrøt. kommer vel an på hva man foretrekker? men jeg føler havregrøt metter mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 20. mars 2013 #3 Del Skrevet 20. mars 2013 Havregrøt er jo havregrynene kokt. Så det er akkurat det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 20. mars 2013 #4 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg spiser det kaldt, med melk og en dæsj syltetøy og cottage cheese. Har ikke tid til å lage eller lyst til å spise et varmt måltid på morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 20. mars 2013 #5 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg liker best bare gryn med melk og syltetøy, grøten blir for mektig synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adera Skrevet 20. mars 2013 #6 Del Skrevet 20. mars 2013 Spiste begge deler mye før, hvilken av delene eg endte opp med spørs hvor lang tid eg hadde på morgenen før eg måtte ut døra. Begge deler var godt. Spiste aldri havegryn med vann, hadde alltid lettmelk over og litt syltetøy. I havregrynsgrøten brukte eg frukt eller bær eller evt syltetøy og ein dæsj sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciegus Skrevet 20. mars 2013 #7 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg spiser som regel ukokte havregryn, med melk eller cultura over. Det skyldes egentlig latskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna123 Skrevet 20. mars 2013 #8 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg spiser begge deler. Heller bare oppi litt melk og topper med bær og kanel, eller spiser det med yoghurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 20. mars 2013 #9 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg spiser begge deler, spørs bare hvor god tid jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #10 Del Skrevet 20. mars 2013 Det tar to og et halvt minutt og koke en porsjon havregrøt i mikroen. Jeg setter den på før jeg går på badet og da er den ferdig og har perfekt temperatur når jeg er klar til å spise. Anonym poster: a426952a7578f4e6c6be1a0722a1a82a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 20. mars 2013 #11 Del Skrevet 20. mars 2013 Havregryn og havregrøt er akkurat det samme. Jeg liker ukokt havregryn best, med en dæsj melk, litt sukrin og syltetøy. Går raskere, og jeg synes det smaker bedre, så får i meg mer enn om jeg hadde laget havregrøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellab Skrevet 20. mars 2013 #12 Del Skrevet 20. mars 2013 Det er vel akkurat det samme? Jeg tar bare en liten neve havregryn i en skål, heller melk og litt frosne bær over også kjører jeg det litt i mikroen. Så har an deilig grøt på fem minutter. Hvis ikke jeg har fryste bær tar jeg på litt syltetøy etter det har vært i mikroen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 22. mars 2013 #13 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg elsker begge deler, synes havregryn i alle former er kjempegodt. Kan til og med ta en liten håndfull havregryn og spise det bart. Nam nam! Hender også at jeg lager meg spinatsmoothie, og da har jeg noen ganger oppi havregryn på slutten for å få litt tyggekonsistens. Havregryn fungerer i alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå