AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Tenkte at nå som det er så mange tråder her inne om hvordan man skal få en mann, så ville jeg lage en hvor vi kan dele hvordan vi blir kvitt dem! Nå tenker jeg selvfølgelig på flørter og menn vi ikke er interessert i å ha noe med å gjøre. Senest i dag så var det en som chatta med meg på facebook. Jeg har ikke lyst til å prate med han, så jeg legger ut i det vide og brede om hvordan jeg tror en ny istid er på vei og at vinteren varer for evig. Skikkelig negativ og uten snev av humor med andre ord. Han logget plutselig av. Så var det en stalker som ikke ville slutte å ringe meg da. Så jeg begynte å snakke om hvor søt babyen til venninna mi var og hvor mye jeg skulle ønske jeg også var gravid. At alderen jeg var i nå var jo helt perfekt egentlig. Han slutta fort å ringe.. Har dere noen morsomme historier? Anonym poster: 8e0b1b265e9a47962aa77f15de65e070 7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Det funker alltid å snakke om hvor forelska man er i en annen, og at man ikke greier å motstå han. Han må beskrives på en måte som er stikk motsatt av noe han man vil bli kvitt kan kjenne seg igjen i. Anonym poster: dccb8f9707b7bf80c890f3cb1b2ee42e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Å være så deadpan som overhodet mulig. "Heeeei snuppa, åssen går det, hatt ei fin helg?" - "Hei. Ja" - "Finne på noe en dag da?" - "Ellers takk" osv. Poenget er å ikke oppmuntre til konversasjon, de fleste gir seg ganske fort da de ikke får noe ut av samtalen. Anonym poster: 27f868293b13ec7637f894decdfbe8d8
Tidus Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Akkurat det som TS nevner funker på damer også. 3
Gjest Emmanuelle Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 (endret) Si det rett ut? Min erfaring er jo mer du ignorerer en fyr du ikke er interessert i, jo mer prøver han. Har et par fyrer som jeg avviste for flere år siden som ikke slutter å sende meg meldinger, spør hva jeg gjør, inviterer på kaffe. Luksusproblem, joda. Dersom jeg sier "beklager, men jeg ser ikke på deg på den måten" har det som regel gitt seg i noen måneder før det starter igjen. Om jeg bare ignorerer eller sier jeg er opptatt, ikke har tid, kan ikke...så tar de virkelig ikke hintet, så det overnevnte funker best. Lurer på hva de tror, "nå har jeg latt henne være i 2 måneder, nå liker hun meg sikkert!" Neh Endret 20. mars 2013 av Emmanuelle 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 Spør ikke om råd til hvordan jeg skal bli kvitt en fyr. Ønsket heller å høre om det var noen som av og til må dra den litt langt. Anonym poster: 8e0b1b265e9a47962aa77f15de65e070
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #7 Skrevet 20. mars 2013 Den over var siktet til Emmanuelle... Anonym poster: 8e0b1b265e9a47962aa77f15de65e070 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 20. mars 2013 #8 Skrevet 20. mars 2013 (endret) Spør ikke om råd til hvordan jeg skal bli kvitt en fyr. Ønsket heller å høre om det var noen som av og til må dra den litt langt. Anonym poster: 8e0b1b265e9a47962aa77f15de65e070 Den over var siktet til Emmanuelle... Anonym poster: 8e0b1b265e9a47962aa77f15de65e070 Hehe, skjønte det nå. Kan da komme med en som plaster på såret : En fyr på jobb og jeg kom veldig godt overens, men jeg likte ham kun som en venn. Han ba meg på filmkveld en dag for å se "Inception" og jeg sa jeg ikke hadde tid (sååå mye å gjøre vettu). Han fortsatte å sende meg meldinger med jobbrelaterte spørsmål der han spurte om han kunne komme innom og levere skjemaer, etc. Jeg syntes det var merkelig, men siden jeg var hjemme sa jeg ja. Da skrev han at han like greit kunne ta med filmen så kunne vi se den mens vi så på skjemaene? Sa da at jeg hadde en avtale med en venninne om en time (bullshit) og at jeg ikke hadde tid. Dette fortsatte i mange uker. På den ørtende invitten svarte jeg "jeg vet ikke om det er så lurt, han jeg holder på med blir nok ikke så glad om jeg ser film med en annen fyr." Merk at jeg holdt ikke på med noen, dette var kun en unnskyldning. Fikk svar tilbake om at "hallo, slapp av Emmanuelle, vi er jo bare kompiser, det er helt greit!". Jeg pustet lettet ut og så meg ferdig med den saken. Men nei da. Fikk så en melding med "Vet du hva? Glem det. Det er faen meg ikke greit!!!" og så en tirade om hvor oppmerksomhetssyk, egoistisk og manipulerende jeg var, at jeg kunne gi faen i å poste noe som helst på facebook om denne fyren ellers så sletta han meg, at jeg kunne drite i å komme på jobb igjen og at jeg ikke var verdt tiden hans. Så den derre "jeg holder på med noen andre" fungerer altså ikke.... Endret 20. mars 2013 av Emmanuelle 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #9 Skrevet 20. mars 2013 Hehe, skjønte det nå. Kan da komme med en som plaster på såret : En fyr på jobb og jeg kom veldig godt overens, men jeg likte ham kun som en venn. Han ba meg på filmkveld en dag for å se "Inception" og jeg sa jeg ikke hadde tid (sååå mye å gjøre vettu). Han fortsatte å sende meg meldinger med jobbrelaterte spørsmål der han spurte om han kunne komme innom og levere skjemaer, etc. Jeg syntes det var merkelig, men siden jeg var hjemme sa jeg ja. Da skrev han at han like greit kunne ta med filmen så kunne vi se den mens vi så på skjemaene? Sa da at jeg hadde en avtale med en venninne om en time (bullshit) og at jeg ikke hadde tid. Dette fortsatte i mange uker. På den ørtende invitten svarte jeg "jeg vet ikke om det er så lurt, han jeg holder på med blir nok ikke så glad om jeg ser film med en annen fyr." Fikk svar tilbake om at "hallo, slapp av Emmanuelle, vi er jo bare kompiser, det er helt greit!". Jeg pustet lettet ut og så meg ferdig med den saken. Men nei da. Fikk så en melding med "Vet du hva? Glem det. Det er faen meg ikke greit!!!" og så en tirade om hvor oppmerksomhetssyk, egoistisk og manipulerende jeg var, at jeg kunne gi faen i å poste noe som helst på facebook om denne fyren ellers så sletta han meg, at jeg kunne drite i å komme på jobb igjen og at jeg ikke var verdt tiden hans. Så den derre "jeg holder på med noen andre" fungerer altså ikke.... haha! Jeg elsker menn som later som de tar det fint og bare tar en helomvending etter 4 minutter Anonym poster: 8e0b1b265e9a47962aa77f15de65e070 6
Gjest Dominique Skrevet 20. mars 2013 #10 Skrevet 20. mars 2013 (endret) Har to morsomme historier. For fem år siden møtte jeg en fyr, la oss kalle ham X. X jobber i samme bransje som meg, og vi har felles bekjente (bekjente i vid forstand, men likevel.) X og jeg kom i prat en kveld, det var veldig hyggelig, vi klina, men vi gjorde ikke det. Var ikke interessert i ham på den måten (mer full, tror jeg), så da han tok kontakt i ettertid prøvde jeg, veldig pent, å avvise ham. Han kontaktet meg deretter jevnlig på sms/Facebook, selv om jeg var i forhold. Samboeren min kjøpte for en stund siden en privat-telefon (han har jobbtelefon), og for å gjøre det enkelt stod den i en periode i mitt navn. Tror stalkeren var ganske flau da han sendte en blomstrende "takk for sist, vakre pike" til samboeren min, som sikkert ikke gjorde det bedre ved å skrive "HAHHAA, du har kommet til XXXXX, XXXs samboer." Æsj, lagret før jeg var ferdig å skrive. Den andre historien er om en fyr jeg møtte i tenårene. Alle visste at han var forelska i meg, og selv foreldrene mine synes det er søtt (gjett om det er irriterende.) Anyways, for noen år siden, i en av mine single perioder inviterte min mor ham hjem til oss (han er en venn av familien.) Unødvendig å si at det var kleint? Endte med at jeg plutselig måtte dra, håper hun koste seg sammen med ham alene. Takler ikke liksom match making fra foreldre, altså. Endret 20. mars 2013 av Dominique 3
Gjest Sunheart Skrevet 20. mars 2013 #11 Skrevet 20. mars 2013 Sletter og blokkerer både på tlf og FB
Gjest Belus Skrevet 20. mars 2013 #13 Skrevet 20. mars 2013 Ta feminist-kortet. "Kvifor heldt du den døra for meg?!" "Eh..." "ER DU SJÅVINIST KANSKJE?!?!?!" Eventuelt PMS. Eller berre lat som om du er nevrotisk på heiltid, funker det óg. 4
Gjest Emmanuelle Skrevet 20. mars 2013 #14 Skrevet 20. mars 2013 Har faktisk en nå som bombarderer meg meg snaps på Snapchat. Hadde 1 kveld med denne fyren for 2 år siden og nå er han plutselig dritinteressert (etter å ha avfeid meg heftig den gangen). Merk at denne fyren bor på helt motsatt side av landet, og nå får jeg bilder av ham når han går ute, når han er på fest, når han ser fotball, når han spiser, når han passer tanteungen sin...har fått et par av ham da han ligger naken i senga med skriften "nå skulle du ha vært her " eller "Når kommer du på besøk da hehe". Eeeeeh, jeg holder meg fint her jeg. Jeg har ikke svart på de siste 20 snaps'ene han har sendt, men det funker ikke, har fått et par med "Opptatt du? ". Jedda... 1
Neket Skrevet 20. mars 2013 #15 Skrevet 20. mars 2013 "Feilsende" MMS med bilde av seg selv i brudekjole og late som det var til en venninne "Tror du ikke denne ville passe fint når jeg gifter meg med _sett inn navn på den du vil bli kvitt_??" 6
lovedrug Skrevet 20. mars 2013 #16 Skrevet 20. mars 2013 Spør ikke om råd til hvordan jeg skal bli kvitt en fyr. Ønsket heller å høre om det var noen som av og til må dra den litt langt. Anonym poster: 8e0b1b265e9a47962aa77f15de65e070 d kommer an på hvor lang den er
Gjest Alyssia Skrevet 20. mars 2013 #17 Skrevet 20. mars 2013 (endret) "Feilsende" MMS med bilde av seg selv i brudekjole og late som det var til en venninne "Tror du ikke denne ville passe fint når jeg gifter meg med _sett inn navn på den du vil bli kvitt_??" Tusen takk for superbra tips. Det skal jeg teste ut på en utrolig innpåsliten fyr som ikke gir seg. Ironisk nok er han så fin at han kunne fått hvem som helst, men han skal altså legge an på meg, som er fem år yngre, i et fast forhold (gift, faktisk) og som han ikke har møtt på fire år. Forstå det den som forstå kan. Endret 4. april 2013 av Alyssia 1
Gjest .-L-. Skrevet 21. mars 2013 #18 Skrevet 21. mars 2013 Du blir sykt klengete, forteller han at du elsker han hele tiden. Blir sur for alt og lager drama. 1
Hulderen Skrevet 21. mars 2013 #19 Skrevet 21. mars 2013 Tusen takk for superbra tips. Det skal jeg teste ut på en utrolig innpåsliten fyr som ikke gir seg. Ironisk nok er han så fin at han kunne fått hvem som helst, men han skal altså legge an på meg, som er fem år yngre, i et fast forhold og som han ikke har møtt på fire år. Forstå det den som forstå kan. Pass deg, så det ikke slår motsatt. Kansjke han blir overlykkelig og vil gifte deg ked deg på flekken. 3
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 21. mars 2013 #20 Skrevet 21. mars 2013 Funker å rape, si retarde ting, og så får du deg en latter i samme slengen. Vær uforutsigbar, men ikke på en sjarmerende måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå