AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Har ei venninne jeg har kjent siden jeg gikk i barnehagen. Vi har alltid vært bestevenninner og støttet hverandre i tykt og tynt. Nå har vi imidlertid blitt kjent med ei anna jente som har blitt ganske god venn med oss. Problemet er bare at jeg synes at dette bare ikke funker helt. Det har blitt en del sjalusi mellom bestevenninna mi og hun andre og hun har problemer med at vi er mye mer nær enn det hun noen gang kommer til å være med oss. Vi er i midten av tjueårene alle sammen og finner på ting hver for oss og sammen alle tre, men hver gang noen er alene to og to blir tredjeparten sjalu.. Selv om det bare er for å handle babyklær ettersom venninna mi er gravid. Noen som har opplevd lignende? Av og til føler jeg bare at jeg kunne ønske det bare var oss to som i gamle dager.. Anonym poster: ecf04e9368e84cb878cbcf3ca231aa98
Gjest Lisa Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Dere burde snakke sammen om det alle tre. Få det ut av verden rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå