Gå til innhold

Bor hos far.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har unge/unger som bor bare hos far. Hvordan klarer du deg igjennom dagene uten barnet/barna de dagene du ikke har de/m? Her går det ca 3 uker mellom hver gang jeg får sett han. Er dette noe vi kan snakke om, eller ikke så vanlig å snakke om? Jeg finner ikke mer glede i livet, det handler jo bare om at barnet skal se foreldrene og ikke at foreldrene skal se barnet.

Anonym poster: 4731aad5243c28aab1f9fc83a34bd857

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva da snakke om? Hvs du har mulighet til å ha barna mer, så bør du vel kunne snakke om det med den andre parten.

Anonym poster: 7ab1e9f57792a8eac409c88994fefee3

AnonymBruker
Skrevet

Min sønn bodde bare hos faren en periode på noen år. Men det var fordi jeg var syk og ikke kunne ta vare på han. Det var mitt initiativ at han skulle flytte dit. Selvfølgelig savnet jeg han, men samtidig så visste jeg at han hadde det bedre der han var. Nå har vi 50/50.

Anonym poster: ac874c6e47f9c15c3bd47c71a38ac4af

Skrevet

Hvorfor kan du ikke se han oftere enn hver 3. uke?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er flott at du lar far ha barnet boende hos seg vis dette er barnets beste !!

vanlig samvær er 2 hver helg og noen har også samvær en ukedag.

vis ikke det er helt spesielle grunner til at du har 3 hver helg,at du ikke er bra for barnet ditt ??

samvær kan fastesettes via mekling. (vis barnevernet er involvert er det andre regler)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...