Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Arh... Jeg hadde bestilt time hos frisøren i går, til i dag kl. 10. Jeg er veldig fornøyd med denne frisørsalongen (endelig funnet en bra salong), så ender det med at jeg dropper hele timen rett og slett fordi jeg ikke klarer å stå opp!

Jeg var så trøtt jeg kunne knapt bevege meg. Så når jeg stod opp da, så jeg at de hadde ringt meg en gang.

Hva skal jeg gjøre nå? Ringe å unnskylde meg? Late som ingenting neste gang?

Jeg tenker at jeg muligens må betale? Det ønsker jeg jo ikke... Skal jeg bare bytte frisør da?

Jeg høres veldig egoistisk ut her nå, men jeg gidder ikke å betale for sericen jeg ikke mottok. Hadde planlagt å farge håret.

Anonym poster: 3de75a7dfa85434b01722d67e43472fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må nok betale. Pleier å være slik at man må hvertfal si ifra 3 timer før om man skal avbestille.

Anonym poster: ad5e0972a7a165f13aa62e304542d619

• Liker 2
Skrevet

Hvis de har en policy om at timen må betales om du ikke sier ifra, så kan du nok ikke velge om du vil betale eller ei.

• Liker 10
Skrevet

De tapte faktisk penger pga deg. Hadde ikke du bestilt timen kunne de tjent penger på en annen kunde. Blir dumt å komme med en unnskyldning om at du ikke kom pga du ikke klarte å stå opp. Tror du skal lengre ut på bygda med den unnskyldningen.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig må du betale.

Anonym poster: 79ea6c6490aaacaec80053cde2fc6530

• Liker 4
Gjest Adera
Skrevet

Ta ansvar for det som kun var din egen feil, ring de i morgen og beklag deg for at du ikkje møtte opp og om de krever betaling så betaler du. Neste gang får du skaffe deg time senere på dagen, så du klarer å dra ræva ut av senga i tide.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sender de faktura i posten eller? Ikke som de har adressen min vel?

Skal jeg betale 800 kr for ingenting. Nei takk.

Anonym poster: 882a7e47a97b6e21c265b5054bf16882

Gjest Adera
Skrevet

Får la være å avtale ting når du ikkje klarer å møte opp då.

• Liker 11
Skrevet

Så istedetfor skal frisørsalongen få ingenting? For en time de kunne gitt til en annen (betalende) kunde?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke som jeg droppet den med vilje. Jeg slo av vekkerklokka mer eller mindre i søvne. Det har heller aldri skjedd før at jeg har droppet en frisørtime uten å gi beskjed i god tid.

Men shit så drit det var. Husker de ble sinte en gang fordi jeg kom 5 min forsent (treg buss), de kommer vel til å klikke nå ja..

ts

AnonymBruker
Skrevet

Ring og unnskyld deg og betal kravet. Noe annet er barnslig.

Anonym poster: 5c97e808660a242ac0efe662c8eaa94c

• Liker 6
Skrevet

Skjønner det er sykt kjipt å betale de pengene, men er nok passe kjipt for frisøren som kunne tjent på deg også. Vil tro at i slike saker er det sånn at du vanligvis må betale. Er jo sånn med legetimer osv. Om det er en fast frisør er det ihvertfall greit å betale opp for seg, ikke sikkert du trenger å gjøre det heller. Hadde det bare vært en random frisør hadde jeg muligens gitt en god faen.

• Liker 1
Gjest Ellab
Skrevet

Bare ring å si at du glemte det helt bort. Er ikke verre enn det.

AnonymBruker
Skrevet

Troll.

Anonym poster: 79ea6c6490aaacaec80053cde2fc6530

• Liker 1
Skrevet

Ring og beklag, så spør du hva retningslinjene rundt det er.

Betale må du nok hvis de krever det, for de har mistet penger for den avtalen du satte. Og betale bør du, for hvis de ønsker å dra det langt nok kommer du opp i juridiske problemer. Naboen min slapp mildt sagt ikke lett unna for å ha droppet en tannlegetime uten valdig grunn.

Skrevet (endret)

Stå for det du har gjort herre min du skulle ikke opp kl 5,men 10. Du høres veldig uansvarlig ut.

Endret av muffin26
Skrevet

Jeg glemte av en time en gang, da måtte jeg ikke betale. Går til en fast frisør da, som jeg kommer veldig godt overens med.

AnonymBruker
Skrevet

Betale må du nok hvis de krever det, for de har mistet penger for den avtalen du satte. Og betale bør du, for hvis de ønsker å dra det langt nok kommer du opp i juridiske problemer. Naboen min slapp mildt sagt ikke lett unna for å ha droppet en tannlegetime uten valdig grunn.

Hvis jeg får faktura i posten betaler jeg gjerne. Men jeg gidder ikke å ringe å gi beskjed. Jeg får heller begynne å gå til en ny frisør.

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg får faktura i posten betaler jeg gjerne. Men jeg gidder ikke å ringe å gi beskjed. Jeg får heller begynne å gå til en ny frisør.

Selvsagt kan du gjøre det og, forutsatt at du har gitt dem adressen din. Om de ikke vet hvordan de skal få tak i deg for å varsle om faktura, så er det stygt gjort om du lar vær å kontakte dem.
Skrevet

Hvorfor gidder du ikke ringe for å gi beskjed? Er jaggu ikke mye du gidder, tydeligvis. :klo:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...