tenker Skrevet 26. mars 2004 #1 Skrevet 26. mars 2004 Endelig et politisk initiativ vi alle kan støtte opp om: http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article205647.ece Tenker (som lurer på om hennes high school boyfriend fra tiden som utvekslingsstudent fortsatt vil gifte seg med henne, slik at hun muligens kan få amerikansk statsborgerskap før valget)
VesleBråka Skrevet 26. mars 2004 #4 Skrevet 26. mars 2004 Du rekker muligens å gifte deg, men ikke ordne amerikansk statsborgerskap og valgrettigheter før november, tenker I Norge tar det f.eks. 7 år fra man gifter seg til man kan søke statsborgerskap.. Jeg maser på mannen at han må ordne med ambassaden så han har riktige papirer og kan stemme ved valget fra norge, og ikke minst at han må stemme på demokratene.. flink da eller? Nordmenns bidrag kan f.eks være å mase på enhver amerikaner de kjenner i norge for å få h*n til å gidde å stemme. Noen som tilfeldigvis vet om man må på ambassaden i oslo for å stemme?
tenker Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2004 Søren og! Jeg regnet egentlig med det... Nei, da blir det vel ikke noen flytteplaner med det første likevel... Ellers er det flott at Veslebråka og alle andre pusher amerikanske statsborgere i Norge litt, slik at de stemmer. Flinke jenter! Jeg aner dessverre ikke noe om prosedyrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå