Gjest Anonym Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Hei:-) Jeg som mange andre jenter har et gutteproblem. Har datet en fantastisk mann i 3 mnd nå, og jeg er nok en av de som trenger bekreftelse på at han liker meg eller ikke... Problemet mitt ligger i at han ikke prater, eller gir noe uttrykk verbalt hva han mener eller syns om meg, og det gjør meg utrolig usikker. Som igjen fører til at jeg kanskje blir litt for analyserende og veldig typisk "jentete". Vi møtes kanskje 1-2 ganger i uken, ingen av oss har tid til mer pga jobb og andre sosiale aktiviteter. Greit nok. Både jeg og han tar kontakt, men føler kanskje jeg er den som må arrangere mest hvis vi først skal treffes. Er det for tidlig å si om han har lyst å invistere mer i meg, eller skal han ha funnet det ut til nå? Har ikke lyst å ta det opp med han heller, da jeg mest sannsynlig bare skremmer han bort med å ta "praten". Ah, blir så sliten i hode av å tenke så mye og tvile så mye, skulle gjerne ønske han bare kunne si hva han følte. Han sier virkelig ingenting. Er aldri i tvil om han liker meg når vi først er sammen, men som sagt, aldri noe verbalt. Bør vel kanskje bare ligge lavt en stund å se om han jobber litt ekstra da? Både jeg og han har vår dose konkurranseinnstinkt, så vet selv at det ikke er så gøy å få alt servert i hendene, da blir det liksom litt for enkelt. Men prøver å ikke ta kontakt før han gjør det, og han tar alltid kontakt etterhvert, kanskje ikke like raskt som jeg skulle ønske (siden jeg tenker på han 24/7). Hadde satt utrolig stor pris på svar. Mvh. håpløst forelsket jente som skulle ønske hun var litt mer mann akkurat nå.
Gjest Elseby13 Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Han er ikke interessert. Han bruker deg som tidsfordriv mens han ser etter noe bedre.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Ja, er redd for det:) Men allikavel sier han at han ikke ofrer tiden sin på hvem som helst, og iallefall ikke å be hjem for å bo i leiligheten hans et par dager.. Uansett bruker dessverre litt for mye tid på trening (driver med toppidrett....) og har ikke mye tid til annet enn trening og jobb. Jeg er som regel flink til å analysere og forstå hva menn egentlig føler og mener (har hatt noen år å lære på), men har aldri møtt noen som er så tvetydig..
Gjest Bandit Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Han er ikke interessert. Han bruker deg som tidsfordriv mens han ser etter noe bedre. Hvordan i alle dager kan du trekke den konklusjonen ut i fra dette? Folk er forskjellige. Kanskje han bare ikke er så flink til å uttrykke begeistring? Kanskje han har blitt innprentet med at menn skal spille "cool", og ikke gi bort alt for tidlig? Kanskje han har skremt bort kvinner ved å være ivrig før? Dersom ts er usikker på hvor de står, så får hun vel spørre. Den eneste og beste måten å finne det ut på.
Gjest but maDecle Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 Forstår ikke helt hvordan jeg skal legge det frem uten å føle det blir for frempå, og virke desperat.. men man føler seg nesten litt desperat når man går i en stadig usikkerhet.. føler man gir så mye av seg selv for å prøve å få en annen til å like deg, så har funnet ut at den beste måten er å fokusere på MEG selv, og om HAN er bra nok for MEG har helt glemt egoet mitt i all den usikkerheten. Men hvis man skal spørre, hvorda bør man ordlegge seg? "liker du meg nok til å tro at dette kan føre til noe? hvis ikke gidder jeg ikke bruke tid og energi på å tro og håpe at det kan bli noe mer seriøst.." Haha, tror kanskje det er best om jeg bare dropper det FUCK this shit.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 jeg ville nok bare latt han ta litt mer initiativ til å møtes nå. det er jo en grei måte å se om han er litt interessert ihvertfall Anonym poster: 0db6e64cb660fce8731f14bd0533251e
Gjest Bandit Skrevet 20. mars 2013 #7 Skrevet 20. mars 2013 Forstår ikke helt hvordan jeg skal legge det frem uten å føle det blir for frempå, og virke desperat.. men man føler seg nesten litt desperat når man går i en stadig usikkerhet.. føler man gir så mye av seg selv for å prøve å få en annen til å like deg, så har funnet ut at den beste måten er å fokusere på MEG selv, og om HAN er bra nok for MEG har helt glemt egoet mitt i all den usikkerheten. Men hvis man skal spørre, hvorda bør man ordlegge seg? "liker du meg nok til å tro at dette kan føre til noe? hvis ikke gidder jeg ikke bruke tid og energi på å tro og håpe at det kan bli noe mer seriøst.." Haha, tror kanskje det er best om jeg bare dropper det FUCK this shit. Jeg liker kvinner som er litt frampå, jeg. Som tar initiativ. Som vet hva hun vil. Jeg tror ikke jeg er alene om det.
Gjest called showsgge Skrevet 20. mars 2013 #8 Skrevet 20. mars 2013 Tusen takk for tilbakemeldinger:-) Føler vi har gått så lenge nå uten å komme videre at jeg er nødt å ta det opp neste gang vi møtes. Merker at man mister mye energi av å gå rundt i uvisstheten. Men jeg skal ikke ta iniativ til å møtes, og, jeg tror kanskje jeg skal trekke meg litt unna for å se om han reagerer litt annerledes da. Er så ufatterlig utålmodig, skal ikke være lett..
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #9 Skrevet 20. mars 2013 Dere har møttes i 3 mnd... Det er overhodet ikke desperat (!?) å spør ham hva han vil med deg. Anonym poster: 03a004c3e71dbe9de843824111f3b30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå