AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Vi gifter oss på 2år & 6mnd. Men har alt laga oss ønskelister på flere butikker. Men blir listene "sletta" etter så lang tid tror dere? Tross alt prat om nesten 3 år her Håper noen veit Anonym poster: 378cddce6da34e2173b1aa29058f991f
Gjest Kiara! Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Nei, de blir ikke slettet mest sannsynlig. Men hvorfor i all verden har du/dere begynt å lage slike ting allerede nå?!?! Skal dere ikke ha noe å glede dere til når det gjenstår et par mnd. Hadde blitt lei hele bryllupet jeg om det var så langt foran... Men det var ikke det du spurte om, så nei jeg tror ikke de blir slettet. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Så det er altså ingen frist altså?! Har brukt veldig mye tid på ønskelistene, så er livredd at de skal bli sletta eller fjerna. Men får krysse fingrene om at de er der på 3 år Nei, jeg/vi blir ikke leie, har holdt på i 6 måneder nå, og er lengere kommet med planleggingen enn ei vennine som skal gifte seg på 5 måneder :D Dette er så gøy og spennende! Anonym poster: 378cddce6da34e2173b1aa29058f991f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Vi gifter oss på 2år & 6mnd. Men har alt laga oss ønskelister på flere butikker. Men blir listene "sletta" etter så lang tid tror dere? Tross alt prat om nesten 3 år her Håper noen veit Anonym poster: 378cddce6da34e2173b1aa29058f991f Er det ikke litt lurere å kontakte butikkene direkte, hvor du kan få sikkert svar enn å legge ut spørsmål på et forum?? Anonym poster: 104819a8a5e1ac438a378ff2d57e4124
Moderfavn Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 Det blir neppe slettet, men dere kan jo risikere store endringer i sortimentet. Plutselig forsvinner deler av lista. 1
CherryBerry Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 Har aldri hørt om at de kan bli borte, men det er klart det er lenge til. Så har dessverre ikke erfaring jeg kan dele, men kanskje noen andre her? Dere har ekstra god tid til å planlegge dere da Lykke til!
Gjest Kiara! Skrevet 20. mars 2013 #7 Skrevet 20. mars 2013 Dette har ingenting med saken å gjøre men jeg kan snakke for min egen del å det er det at jeg hvertfall har blitt mye mer opptatt av hva som skal skje etter bryllupet enn at bryllupet skal være perfekt underveis i planleggingen fordi jeg begynner å bli lei alle de små detaljene og det å vente på bare denne ene dagen. Jeg elsker å planlegge, elsker å dille og snakke om bryllup men hadde jeg hatt mer enn et år på meg hadde jeg nok avlyst og bare rømt bort. Det tar ikke lang tid å planlegge et bryllup. Det som tar tid er den evige detaljfokuseringen og kjøpekarusellen med alt man må ha fordi alle andre har det. Og ikke minst tenk på alle de nye tingene som man har mer lyst på om 3 år eller serviser som er ute av produksjon etc. Ville ikke hatt så stort mål om å planlegge mest mulig allerede så du allikevel må begynne på nytt om et år eller to. Jeg hadde sikkert kjøpt med alle tingene før ønskelisten hadde kommet ut til gjestene også, eier ikke tålmodighet. Jeg gleder meg hvertfall like mye til det som kommer etter bryllupet, viktig at det ikke blir mindre viktig fordi man lever i en bryllupsboble.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #9 Skrevet 20. mars 2013 Dette har ingenting med saken å gjøre men jeg kan snakke for min egen del å det er det at jeg hvertfall har blitt mye mer opptatt av hva som skal skje etter bryllupet enn at bryllupet skal være perfekt underveis i planleggingen fordi jeg begynner å bli lei alle de små detaljene og det å vente på bare denne ene dagen. Jeg elsker å planlegge, elsker å dille og snakke om bryllup men hadde jeg hatt mer enn et år på meg hadde jeg nok avlyst og bare rømt bort. Det tar ikke lang tid å planlegge et bryllup. Det som tar tid er den evige detaljfokuseringen og kjøpekarusellen med alt man må ha fordi alle andre har det. Og ikke minst tenk på alle de nye tingene som man har mer lyst på om 3 år eller serviser som er ute av produksjon etc. Ville ikke hatt så stort mål om å planlegge mest mulig allerede så du allikevel må begynne på nytt om et år eller to. Jeg hadde sikkert kjøpt med alle tingene før ønskelisten hadde kommet ut til gjestene også, eier ikke tålmodighet. Jeg gleder meg hvertfall like mye til det som kommer etter bryllupet, viktig at det ikke blir mindre viktig fordi man lever i en bryllupsboble. Men Kiara da... Som du sier selv har ikke dette noe med saken å gjøre. Hva med å lage en egen tråd om du vil diskutere detaljplanlegging versus tiden etter bryllupet, i stedet for å kuppe tråden til en brud som full av forventning gleder seg over planleggingen. Innlegget ditt framstår for meg som "gledesdrepende" og belærende og det vil du vel ikke. Du har jo blitt ganske lei deg over avsporinger i dine egne tråder, der andre kommer med kritikk. Jeg ser sikker på at det ikke er meningen, men synes likevel du burde holde deg for god til å opptre på samme måten selv. Anonym poster: 104819a8a5e1ac438a378ff2d57e4124 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #10 Skrevet 20. mars 2013 OM x antall mnd gifter man seg. Ikke på. Anonym poster: b04ff98f0ba9953f61d6e93475f69fd9
CherryBerry Skrevet 20. mars 2013 #11 Skrevet 20. mars 2013 Men Kiara da... Som du sier selv har ikke dette noe med saken å gjøre. Hva med å lage en egen tråd om du vil diskutere detaljplanlegging versus tiden etter bryllupet, i stedet for å kuppe tråden til en brud som full av forventning gleder seg over planleggingen. Innlegget ditt framstår for meg som "gledesdrepende" og belærende og det vil du vel ikke. Du har jo blitt ganske lei deg over avsporinger i dine egne tråder, der andre kommer med kritikk. Jeg ser sikker på at det ikke er meningen, men synes likevel du burde holde deg for god til å opptre på samme måten selv. Anonym poster: 104819a8a5e1ac438a378ff2d57e4124 Godt skrevet!! Helt enig! 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #12 Skrevet 20. mars 2013 Har dere ikke skrevet dato på bryllupet på listene? om dere har det så går jeg utifra at de ikke blir slettet fra butikkene før bryllupet har vært Anonym poster: 70df006977f5b7f6c910b3bc2eee0724
Gjest Kiara! Skrevet 20. mars 2013 #13 Skrevet 20. mars 2013 Men Kiara da... Som du sier selv har ikke dette noe med saken å gjøre. Hva med å lage en egen tråd om du vil diskutere detaljplanlegging versus tiden etter bryllupet, i stedet for å kuppe tråden til en brud som full av forventning gleder seg over planleggingen. Innlegget ditt framstår for meg som "gledesdrepende" og belærende og det vil du vel ikke. Du har jo blitt ganske lei deg over avsporinger i dine egne tråder, der andre kommer med kritikk. Jeg ser sikker på at det ikke er meningen, men synes likevel du burde holde deg for god til å opptre på samme måten selv. Anonym poster: 104819a8a5e1ac438a378ff2d57e4124 Beklager virkelig hvis det ble oppfattet slik. Jeg har jo detaljplanlagt selv ganske intens så jeg er bare redd for at du blir lei ditt eget bryllup før dere nesten er igang. Men kos dere med planlegging og tiden fremover, og igjen unnskyld svaret mitt var ikke ment belærende eller noe slikt kun en tanke og egen erfaring. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå