muffin26 Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Hvilken hår,hud,sminke produkter klarer du deg ikke uten og hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Er plaget med akne, så en god skrubb og renseserier er viktig for meg. Det samme gjelder mineralsminke som foundation. Anonym poster: 202465998cf8c536b3e50504998a82fe
Gjest Emmanuelle Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Hudprodukter fra Dermalogica, dagkrem fra Priori, skrubbevotter. Har ekstremt tørr og sensitiv hud som flasser og blir rød ved den minste temperaturendring, ofte stiv i maska etter å ha vasket ansiktet og lite elastisk hud, noe som førte til smårynker. Etter at jeg begynte med Dermalogica og Priori har ansiktet holdt seg kjempebra. Også blitt kvitt røde partier på nesevingene. Smårynkene har trukket seg tilbake og smilehullene blitt mer fremtredende (noe som jeg synes bare er koselig). Kommer aldri til å slutte, selv om det er dyre produkter.
muffin26 Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2013 (endret) Jeg kan jo nevne mine: Grønn leire maske fra iherb,srub fra md og fuktighetskuren fra joico,arganoil. Disse 4 tingene klarer jeg meg ikke uten. Har fet og kvisete hud noe grønnleire og scruben bra md hjelper mye på. Så har jeg tørt hår og fuktighetskuren sammen med arganoil hjelper urolig mye på Endret 20. mars 2013 av muffin26
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 Clinique sin 3 trinns serie for meget tørr hud, + Supermoisture foundation fra samme merke. Alt annet av sminke kan til nøds varieres, men disse er blitt ting jeg ikke klarer meg uten. Clinique er som skapt for min tørre og sensitive hud. Så vil jeg alltid ha noe Moroccanoil sjamp og balsam + oljen. Har gjort underverker for håret Anonym poster: 1ea5916ee908ef2d3adbcb4a5470e2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå