Gå til innhold

Sminke/hår i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å kikke på steder til å få gjort hår/sminke på den store dagen..

Jeg har sjekket med Dugg og Gevir på løkka.. Men de er rimelig dyre! Så spørsmålet er hvorvidt det er verdt det å bruke over 5000kr for hår/sminke?!

Hvor har folk vært og hvor mye har andre brukt?

Er det noen som har anbefalinger/erfaringer de vil dele?

Anonym poster: 98328cca3f0436f2c99682f7c79880ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

5000?!?!?!? :sjokkert: Det var virkelig svinaktig dyrt!

Jeg har fått tilbud på prøvetime + hår og sminke 2 forskjellige dager (og da kommer vedkommende til meg), på kr 4500,- (inkl reise for stylisten). Det er ikke salong, men make-up artist.

Det hører med at jeg skal ha en veldig enkel frisyre, ikke veldig oppsatt, så det er nok delvis årsaken til den lave prisen.

Anonym poster: efcd449a384f6206773c75bc82adb515

Skrevet

Jeg fikk disse prisene fra Studio Alf:

Brudefrisering: Fra- 2500,-

Prøvetime: 30 min. Kr:323,-

Make-up: Kr:735,-

Langthårs oppsett(forlover) Fra-700,-

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men er det vanlig at bruden betaler for forloveren sin sminke og håroppsett? :)

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men er det vanlig at bruden betaler for forloveren sin sminke og håroppsett? :)

Ja, tror det er ganske vanlig. Jeg skal betale for min forlover i alle fall :-) Blir en koselig formiddagsstund!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt veldig godt om Gevir, og hun ene som jobber der kom på tredjeplass i sminke-vm, uansett hvor teit det høres ut, haha :-) A.G. Starheim mener jeg på at hun heter

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg har hørt veldig godt om Gevir, og hun ene som jobber der kom på tredjeplass i sminke-vm, uansett hvor teit det høres ut, haha :-) A.G. Starheim mener jeg på at hun heter

Det er hun som sminker Tone Damli. Jeg hadde betalt nesten hva som helst for en slik sminke! Hun ser ufattlig pent sminket ut uansett!

Skrevet

Vet ikke, men jeg kommer i allefall til å gjøre det.

• Liker 1
Skrevet

Det er hun som sminker Tone Damli. Jeg hadde betalt nesten hva som helst for en slik sminke! Hun ser ufattlig pent sminket ut uansett!

Synes å huske jeg leste et sted at hun (sminkøren altså) hater Bare Minerals og bare bruker Glo Minerals, så kanskje det er et sted å begynne? :-)

Skrevet

Jeg brukte Kathrine Skjervengen. Hun har ikke egen salong, men kommer hjem til deg eller på hotellet hvor du bor eller hva det skal være.

Betalte 700 kr for sminke og oppsett av mitt (brudens hår), og 400 kr for kun oppsett av forlovers.

Veldig hyggelig jente. Utdannet frisør.

https://www.facebook.com/groups/283473181688351/?ref=ts&fref=ts

Gjest Adriane
Skrevet

OJ, det var billig, Portvinpiken! Var hun flink til å sminke? Ser at hun er kjempeflink på hår, men få bilder som viser sminke.

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler Innovativ frisør på Frogner. Fantastisk flinke på både hår og sminke!

Anonymous poster hash: 5bd40...766
AnonymBruker
Skrevet

Stine gislerud på frisørpikene på disen er superflink både med hår og sminke. Anbefales :)

Anonymous poster hash: 8123e...f0d

• Liker 1
  • 2 år senere...
Skrevet

Anbefaler å legge spørre på mittoppdrag.no. Har fått mye bra svar der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...