AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Etter å ha sett noen episoder av Paradise Hotel og hva det holder med på både i sex i dusjen og ikke minst i senga så begynner jeg å lure hva som er hensikten med å lage sånne program. Er det rett og slett et lavmål av tv som folk virkelig gidder å se på? Jeg forstår ikke hva som er underholdingen med at noen har seg på tv. Dersom dette er så viktig å vise hvorfor kan ikke det vises på nett slik at folk kan betale for det og ikke noen andre ting. Hadde det ikke vært bedre å satt opp amatørkamera rundt omkring hos de som ville hvem de har sex med og ikke minst hvordan... 1. Kan noen forklare meg er sex god underholding? 2. Er ikke sex på tv lavmål? 3. Er det virkelig noen som gidder å sitte å se på dette? 4. Hva ser du på når du skal se på tv? Ser du på sex da? Hilsen Jegbarespør Anonym poster: 6e6a05bc2c61528741d91784df21d18c
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Jeg hater paradise, men har sett noen få episoder denne uken. Og ja, programmet er trash, men det er gøy å se folk dumme seg loddrett ut. Anonym poster: 64b10e9438e9f597cacdb450069200e4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Enig i at programmet er trash, men det er interessant å se på disse idiotene. Jeg vet ikke helt hvorfor. Kanskje jeg finner det interessant at folk melder seg på dette frivillig? Anonym poster: 2ff334f424dea4e913dc8a51e4c56141
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Jeg husker da Big Brother vistes for første gang i Norge. I første sesong ble det dannet to par. Det ene paret hadde sex under dyna, og dette ble også vist. Det andre paret sa "la oss ha sex over dyna. De andre i huset vil se det, men det vil i alle fall ikke bli vist på TV", og de hadde rett. Deres sex ble ikke allemannseie. Dette var en utrolig spennende, en grense var sprengt, men så ble det gammelt. Det skjedde overraskende fort. Dette er mange år siden nå, og grensene har blitt flyttet - nå er sex på TV nesten dagligdags. Jeg har bare sett en halv episode av Paradise Hotel, og muligheten til å se sex på tv er i alle fall ikke et lokkemiddel for min del. Det har skjedd før, og er gammelt nytt. Anonym poster: f07f4b5a1b82ec2b694a9d1c1b61b9e7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 Sexen er igrunn noe av det minst interessante med hele programmet. Nå er ikke nordmenn kjent for å være så veldig løssluppne på paradise heller, i forhold til sine danske konkurrenter for eksempel, men det har igrunn tatt seg opp siste årene. Jeg lurer på om kurven kommer til å fortsette stige, og hvilken effekt det vil ha på tv-underholdning. Anonym poster: 6344978ddaf1ab1ecbddb3fce40b0e49
Fandenivoldsk Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 I år følger jeg for første gang ikke med på Paradise Hotel! Go me! Sex selger jo, sies det. Personlig syns jeg å se folk jokke under dyna var gørr kjedelig. Sjokkerende er det jo ikke lenger heller. Dramaet er det som er morsomt. 1
bebisss Skrevet 21. mars 2013 #7 Skrevet 21. mars 2013 Jeg då 5 minutter så var det utrolig kjedelig og kleint. jeg ble så flau av disse folka.. Jeg har aldri sett det programmet og kommer aldri til å se på det heller... hele greia er lavmål!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #8 Skrevet 21. mars 2013 Etter å ha sett noen episoder av Paradise Hotel og hva det holder med på både i sex i dusjen og ikke minst i senga så begynner jeg å lure hva som er hensikten med å lage sånne program. Er det rett og slett et lavmål av tv som folk virkelig gidder å se på? Jeg forstår ikke hva som er underholdingen med at noen har seg på tv. Dersom dette er så viktig å vise hvorfor kan ikke det vises på nett slik at folk kan betale for det og ikke noen andre ting. Hadde det ikke vært bedre å satt opp amatørkamera rundt omkring hos de som ville hvem de har sex med og ikke minst hvordan... 1. Kan noen forklare meg er sex god underholding? 2. Er ikke sex på tv lavmål? 3. Er det virkelig noen som gidder å sitte å se på dette? 4. Hva ser du på når du skal se på tv? Ser du på sex da? Hilsen Jegbarespør Anonym poster: 6e6a05bc2c61528741d91784df21d18c 1. Nei, sex i seg selv er ikke god underholdning. 2. Sex på TV er lavmål ja 3. Lurer du virkelig? Ja, er 5. sesong 4. Ser på alt mulig, også sex hvis det dukker opp i et program Anonym poster: fc8db95f0a7f20529f62d508b0915556
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #9 Skrevet 21. mars 2013 Jeg synes Paradise Hotel er lavmålstv, og synes det er like lavmål med alle som bare MÅ se programmet og synes det er spennende Anonym poster: 74d82fa5504a4b1f76f5fee1a5cd25f1
Rubies_ Skrevet 21. mars 2013 #10 Skrevet 21. mars 2013 1. Kan noen forklare meg er sex god underholding? Ja det er jo det! 2. Er ikke sex på tv lavmål? Nesj, ikke om en selv gir seg faen. Jeg kunne aldri gjort det, men smak og behag. 3. Er det virkelig noen som gidder å sitte å se på dette? Ganske mange, vil jeg tro 4. Hva ser du på når du skal se på tv? Ser du på sex da? Bare hvis det er sex på paradise hotel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå