AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Jeg sitter midt i det nå. Jeg gjorde det slutt igår. Og nå gråter jeg. Hele tiden. Ser ikke for meg at jeg skal komme meg videre noen gang.. Anonym poster: 65bcbfdaaa7722483385f9334b38495f 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Varierer. Etter eksen brukte jeg ca 4 år, men vi var sammen lenge Anonym poster: 375dc42675322bc864200c1468783844
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 du kan påberegne tre år. noe lenger om det har vært et dramatisk forhold. sier psykog...lang prosess...sikkert ulikt for alle... good luck.. Anonym poster: 00f91406dc2a2ce8746a00fed05472c6
sukkermomsen Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Jeg brukte 3-4 måneder, var samboere og hadde vært sammen i 3 år. Din egen tankeprosess har mye å si for hvor lang tid du vil bruke.
Gjest Pippi65 Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 Er også midt i det nå, etter 20 år og 4 barn med samme mann... 3 mnd siden han flytta ut, rett inn til ny dame (min venninne, nå ex- venninne, selvsagt !). Tror aldri jeg kommer over det.... Vi har så mye sammen, mange minner osv...
RockPaperScissor Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 Har ikke vært den som dumpet, men etter ene eksen (sammen i tre år, samboere i to) trodde jeg at jeg aldri skulle komme over henne. Jeg sørget noe vannvittig i drøye to måneder. Så sa jeg til meg selv at "faen heller, dette gidder jeg ikke." Var så å si over henne da, nektet meg å sørge. Etter siste eksen (sammen i to år, samboere i et) brukte jeg nærmere to år før jeg klarte å gå en uke uten å drømme om henne. Så det varierer, umulig å sammenligne med noen andre, og av og til med seg selv også!
Gjest Lille-pus Skrevet 20. mars 2013 #7 Skrevet 20. mars 2013 Jeg er vel et unntak her nå tror jeg.... men jeg brukte 5 år på hele prosessen fra A til Å. Lang tid ? Kanskje... så ser jeg nå i ettertid at det var det lureste jeg noengang har gjort, og sitter ikke tilbake med hverken bitterhet, savn, følelsen av tap eller sorg av noe slag.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #8 Skrevet 20. mars 2013 Ble dumpet etter over fem år og nå etter to år føler jeg meg endelig ferdig og klar for nye flørter. Anonym poster: 92bbc9ac6ec235b0e1af4866a5d9f4af
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2013 #9 Skrevet 20. mars 2013 2 år, fortsatt ikke kommet meg videre. Vi var egentlig aldri sammen heller.
Sign Skrevet 20. mars 2013 #10 Skrevet 20. mars 2013 Til tross for at min x var utro og jeg ble forlatt, brukte jeg tid på å komme over han. Selve kjærlighetssorgen (om man kan kalle det det selv om man er rasende og fortvilt) brukte jeg noen måneder, kanskje et halvt år på å komme over. Jeg brukte adskillig lengre tid på å komme over raseriet over å bli sviktet og lurt så fullstendig. Følelsen av å bli kassert som gammelt søppel og erstattet av en ny modell. Tror kanskje jeg brukte 1 1/2 - 2 år på det. På slutten var det mest små blaff av raseri som kunne dukke opp innimellom. Nå er det 3 år siden vi flyttet fra hverandre og jeg kan med hånden på hjertet si at ikke bare er jeg kommet over han, jeg har det mye bedre nå enn da vi levde sammen Men det krevet at man faktisk arbeider med prosessen, at man ikke tillater seg selv å synke ned i selvmedlidenhet. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #11 Skrevet 20. mars 2013 Takk for svar alle sammen. Jeg er fryktelig usikker nå på om jeg gjorde det rette. Jeg er så redd for å ha gjort mitt livs største tabbe. Når jeg er alebe føles det helt jævlig. Nå hadde jeg nettopp besøk av mine to beste venninner og de timene de satt her sammen med meg har jeg føkt at ok jeg gjordr fakisk det jeg måtte gjøre. Men så drar de hjem. Og alt jeg vil nå er å ha kjæresten min tilbakr hos meg. Jeg er sint på meg selv. Lei meg. Gråter. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vil bare ha han her..... Anonym poster: 65bcbfdaaa7722483385f9334b38495f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #12 Skrevet 20. mars 2013 Nå er jo bruddet så ferskt at du bare må smøre deg med litt tålmodighet og la følelsene komme og gå. Jeg var sammen med eksen i ni år, og følte jeg var helt ferdig med ham to-tre måneder etter bruddet. Kanskje litt lenger tid når jeg tenker over at jeg kunne bli irritert og litt barnslig på fester vi var på sammen sånn fire måneder etter bruddet. Jeg traff nåværende kjæreste 3/4 år etter bruddet, og da var jeg 100 % klar for å gå inn i noe nytt. Jeg tror det kommer an på både hvordan man er som person, og hvordan bruddet skjer. Er det brått og uventet tar det kanskje mer tid å venne seg til hva som har skjedd (jeg har opplevd å føle meg virkelighetsfjern flere år etter nære dødsfall..). Har en blitt sviktet kan det ta tid å gjenvinne tillit til andre. Men om en har bearbeidet mye av følelsene mens forholdet har gått mot en mer eller mindre åpenbar slutt tar det kanskje kortere tid... Anonym poster: f93c817553a23e20f647d22eccdf239a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #13 Skrevet 21. mars 2013 Ja jeg vet at jeg egentlig må vente en stund, siden det er så ferskt enda. Jg satt igår kveld alene og var helt fra meg. Har ikke fortalt dette til familie. Men mine to gode venninner vet om det. Og jeg kjenner at når jeg voknet i morges, at det var helt greit å være alene. Nå jobber samboer (x samboer....) jobbet mye ute på båt, så jeg er egentlig vant med å være masse alene med datteren min. Men det at han mest sannsynlig aldri kommer tilbake gjør vondt. Det går liksom fra at jeg har det bra på dagtid, til helt jævlig når kvelden kommer. Nå er det bare to dager siden det skjedde men. Er jeg sosial så kjenner jeg at det går helt fint. Hvilke følelser skal jeg lytte til? De jeg kjenner når jeg er alene om kveldene, eller de jeg kjenner på dagtid og når jeg er sammen med andre? Vanskelig situasjon dette.... Ts Anonym poster: 65bcbfdaaa7722483385f9334b38495f
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2013 #14 Skrevet 21. mars 2013 Tok ca 6 måneder etter det ble slutt med samboer igjennom 3 år. Bli forbannet, det hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå