Gå til innhold

Hvilken film?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt og snakket sammen med kjæresten om at det hadde vært moro å møte kjæresten på byen, for så og late som at vi ikke kjenner hverandre og deretter skjekke hverandre opp.

Jeg mener dette har skjedd i en film. De sitter i en bar, og en mann prøver å skjekke opp en dame. Kjæresten til den dama kommer og trenger seg på, og presenterer seg, og de får kontakt (selvfølgelig) og later som ovenfor han mannen som prøvde seg at de ikke kjenner hverandre.

Noen som vet hvilken film dette er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være "When a man loves a woman"? Med bl.a Meg Ryan? http://www.imdb.com/...1693/?ref_=sr_2

Hehe, jeg er ganske sikker på at du har rett :) Kan ikke huske at jeg har sett hele filmen, men har tydligvis sett begynnelsen ;) Takk skal du ha!

Hvis dere har noen flere eksempler som jeg ikke har fått med meg, så spytt ut :)

Skrevet
Skrevet

Hehe, jeg er ganske sikker på at du har rett :) Kan ikke huske at jeg har sett hele filmen, men har tydligvis sett begynnelsen ;) Takk skal du ha!

Hvis dere har noen flere eksempler som jeg ikke har fått med meg, så spytt ut :)

You're welcome :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...