AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Har dere program for kvelden? Vi hadde ikke tenkt det... Men er det mest vanlig? Menykort og bordkort skal gjestene så klart få. Anonym poster: a377832fa92ef3b7cf24f7c27b83e67b
CathFoto Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Jeg har aldri sett det, det er ikke dermed sagt at det er en dårlig idé. Hvorfor ikke liksom?
Gjest lisha Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 har ikke tenkt å ha det, men ingen dårlig ide.. jeg har tenkt å bare si litt om f.eks felles fotografering under velkommen til bords-talen.. ellers blir det forlovere/de nærmeste som får programmet for hva som skjer når - slik at det blir en overraskelse for de andre gjestene
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 hva skriver dere i programmet da? skal det foregå så mye i bryllupene deres? og når deler dere ut programmet? vårt blir bare slik hvis vi skal ha program: 16-17: skål for brudeparet 17-20: middag 20-21: mingling, kaffegjestene kommer 21-22: kake og kaffe 22-22.30: omorganisering av bord 22.30: brudeparet åpner dansegulvet 03: festen er over, lokalet stenger går det an? Anonym poster: 67d17f9e35bbdef7373d27647b0da647
Gjest Kiara! Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 Nei, dette vil jeg ikke ha fordi det i stor grad blir å ihjel planlegge kvelden for gjestene ift vårt opplegg. Hvis du skal ha det kan dere jo ha det på hjemmesiden eller lignende. Vi skal ha et program der den ene siden er viet vielsen og den andre med små tegninger ol om hva vi som skjer, men ingen klokkeslett annet enn at middagen serveres kl.1800. Hos oss er det jo ingen kaffegjester eller stengetid å ta hensyn til derfor det ikke er nødvendig med klokkeslett. Skal ikke ha egen meny en gang til hver av gjestene, kun en fellesmeny på hvert bord, mer enn nok i mitt hode.
Gjest lisha Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 jeg lager et festhefte, legger det ved siden av hver tallerken når vi pynter og dekker lokalet dagen før der er meny, velkommen til bords- / takk for maten- sang, noen bilder og litt småting, og bordoppsett.. lurer på å ta me noen gullkorn fra barnemunn om barns meninger om ekteskap og kjærlighet.. men kommer ikke til å skrive underholdning f.eks
Gjest Tekola Skrevet 20. mars 2013 #7 Skrevet 20. mars 2013 Vi la ut en røff kjøreplan på hjemmesiden med tidspunkt for vielse, hva som skulle skje mellom vielse og middag osv. Den detaljerte kjøreplanen/programmet var det bare toastmastere og kjøkkenet som hadde, vi så ikke noe behov for program for gjestene. Men så hadde vi kun bordkort, resten ble gitt som muntlige beskjeder
Pingting Skrevet 20. mars 2013 #8 Skrevet 20. mars 2013 hva skriver dere i programmet da? skal det foregå så mye i bryllupene deres? og når deler dere ut programmet? vårt blir bare slik hvis vi skal ha program: 16-17: skål for brudeparet 17-20: middag 20-21: mingling, kaffegjestene kommer 21-22: kake og kaffe 22-22.30: omorganisering av bord 22.30: brudeparet åpner dansegulvet 03: festen er over, lokalet stenger går det an? Anonym poster: 67d17f9e35bbdef7373d27647b0da647 jeg hadde blitt stressa om jeg hadde fått utdelt en sånn i et bryllup. Slitsomt å måtte kronisk forholde seg til ting og om man burde være ett eller annet sted, å annonsere ting 5 min før holder i massevis. Folk vet jo at disse tingene kommer til å skje. Og ellers så gir det ikke akkurat inntrykk av en avslappa, hyggelig fest. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå