Gå til innhold

Program for kvelden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere program for kvelden? Vi hadde ikke tenkt det... Men er det mest vanlig?

Menykort og bordkort skal gjestene så klart få.

Anonym poster: a377832fa92ef3b7cf24f7c27b83e67b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri sett det, det er ikke dermed sagt at det er en dårlig idé. Hvorfor ikke liksom?

Gjest lisha
Skrevet

har ikke tenkt å ha det, men ingen dårlig ide..

jeg har tenkt å bare si litt om f.eks felles fotografering under velkommen til bords-talen.. ellers blir det forlovere/de nærmeste som får programmet for hva som skjer når - slik at det blir en overraskelse for de andre gjestene :)

AnonymBruker
Skrevet

hva skriver dere i programmet da? skal det foregå så mye i bryllupene deres? og når deler dere ut programmet?

vårt blir bare slik hvis vi skal ha program:

16-17: skål for brudeparet

17-20: middag

20-21: mingling, kaffegjestene kommer

21-22: kake og kaffe

22-22.30: omorganisering av bord

22.30: brudeparet åpner dansegulvet

03: festen er over, lokalet stenger

går det an?

Anonym poster: 67d17f9e35bbdef7373d27647b0da647

Gjest Kiara!
Skrevet

Nei, dette vil jeg ikke ha fordi det i stor grad blir å ihjel planlegge kvelden for gjestene ift vårt opplegg. Hvis du skal ha det kan dere jo ha det på hjemmesiden eller lignende.

Vi skal ha et program der den ene siden er viet vielsen og den andre med små tegninger ol om hva vi som skjer, men ingen klokkeslett annet enn at middagen serveres kl.1800.

Hos oss er det jo ingen kaffegjester eller stengetid å ta hensyn til derfor det ikke er nødvendig med klokkeslett.

Skal ikke ha egen meny en gang til hver av gjestene, kun en fellesmeny på hvert bord, mer enn nok i mitt hode. :)

Gjest lisha
Skrevet

jeg lager et festhefte, legger det ved siden av hver tallerken når vi pynter og dekker lokalet dagen før :)

der er meny, velkommen til bords- / takk for maten- sang, noen bilder og litt småting, og bordoppsett.. lurer på å ta me noen gullkorn fra barnemunn om barns meninger om ekteskap og kjærlighet..

men kommer ikke til å skrive underholdning f.eks

Gjest Tekola
Skrevet

Vi la ut en røff kjøreplan på hjemmesiden med tidspunkt for vielse, hva som skulle skje mellom vielse og middag osv. Den detaljerte kjøreplanen/programmet var det bare toastmastere og kjøkkenet som hadde, vi så ikke noe behov for program for gjestene. Men så hadde vi kun bordkort, resten ble gitt som muntlige beskjeder :)

Skrevet

hva skriver dere i programmet da? skal det foregå så mye i bryllupene deres? og når deler dere ut programmet?

vårt blir bare slik hvis vi skal ha program:

16-17: skål for brudeparet

17-20: middag

20-21: mingling, kaffegjestene kommer

21-22: kake og kaffe

22-22.30: omorganisering av bord

22.30: brudeparet åpner dansegulvet

03: festen er over, lokalet stenger

går det an?

Anonym poster: 67d17f9e35bbdef7373d27647b0da647

jeg hadde blitt stressa om jeg hadde fått utdelt en sånn i et bryllup. Slitsomt å måtte kronisk forholde seg til ting og om man burde være ett eller annet sted, å annonsere ting 5 min før holder i massevis. Folk vet jo at disse tingene kommer til å skje. Og ellers så gir det ikke akkurat inntrykk av en avslappa, hyggelig fest.

• Liker 3
Skrevet

vi skal ikke ha noe sånt nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...