Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-) Nå begynner jeg å bli utålmodig. Det meste er kjøpt inn, planlagt og snakket om, og jeg begynner å glede meg så mye til den store dagen at jeg blir utålmodig...Ser med misunnelse på de som står øverst på listen til Tex..Selv om jeg gjerne vil gifte meg når det er sommer..Flere som har det sånn eller? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er så glad det ennå er en stund til, jeg.. for jeg har jo ikke "ordnet" noen ting ennå.. og begynner å føle at det er på tide å få "booket" noe.. ;)

men jeg er også kjemeglad for at det ikke er lengere tid til enn det er.. i utgangspunktet hadde vi jo tenkt på sommmeren/høsten 2005 og dersom det fremdeles hadde vært planen så hadde jeg nok syntes det var litt vel lenge til, ja.. :)

Skrevet
jeg er så glad det ennå er en stund til, jeg.. for jeg har jo ikke "ordnet" noen ting ennå.. og begynner å føle at det er på tide å få "booket" noe.. ;)

men jeg er også kjemeglad for at det ikke er lengere tid til enn det er.. i utgangspunktet hadde vi jo tenkt på sommmeren/høsten 2005 og dersom det fremdeles hadde vært planen så hadde jeg nok syntes det var litt vel lenge til, ja.. :)

He, he - 3 måneder er ikke så mye å syte over kanskje.. :oops:

Skrevet

Gled deg over denne "førtiden" Plutselig er alt over nemlig!

Men jeg kjenner helt klart denne følelsen da! Går jo og venter...men litt av kosen er jo å glede seg!

Skrevet

Enig med Penelene!

Jeg elsker å glede meg og koser meg enormt om dagen. Håper ikke tiden går altfor fort og at det ,vips, er over!

Skrevet

Jeg nyter hver eneste dag og har gjort det siden forlovelsen jula 2002. Nå er denne epoken snart over og jeg kan trygt si til meg selv i ettertid at jeg absolutt har kost meg og nytt hver eneste detaljplanlegging.....

64 dager igjen.... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...