Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen hotell å annbefale oss? Enten i Ayia Napa eller Fig Tree Bay.

Har sett hos Ving, Star Tour og Apollo. Men synes det er vanskelig å bestemme seg.

Noen som har noen erfaringer å dele?

Vi ønsker ett "voksent" hotell, med "avslappende" atmosfære, og gå avstand til stranden.

Er det noen andre reiseselskap som har charter tur til Kypros?

Hvilken reiseselskap annbefaler du og reise med?

AnonymBruker
Skrevet

Alle de reiseselskapene er helt ok å reise med, men selv liker jeg best Ving og har reist med de da jeg var i Kypros. Har vært begge stedene du vurdere å reise til, og største forskjellen er at Fig Tree Bay er et roligere sted enn Ayia Napa som det er mange ungdommer og mye fyll. Det finnes også områder i Ayia Napa som er barnevennlige altså, og Fig tree bay ligger ikke lenger unna enn 10-15 min med taxi.

Anonym poster: dc867ff3d3fc06fc0e8da6d43f923575

Skrevet

Om dere ikke vil bo på familieresortene slik som blue village eller sunwing så sjekk om selskapene har Sunprime( ving) eller blue couples( star tour). Dette er hoteller som er beregnet på voksne uten barn.

Selv om Aya napa er en party plass så går det fint ann å kose seg om man bor litt utenfor sentrum og ikke befinner seg midt i partygaten sent på natten.

Jeg har reist med alle de store charterselskapene mange ganger og har alltid vært fornøyd uansett hvem jeg har reist med.

Jeg har bare bodd på blue village Callisto som er et familieresort. Synes det var greit der men om man ikke liker masse barn som springer rundt så bør man velge seg et annet sted å bo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...