Gå til innhold

AHA.....er det slik det fungerer...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

...begynner å skjønne hvordan man havner på "slanke-karusellen".

Man merker at man begynner å gå ned noen kilo - bruker mer tid foran det store speilet - synes først det er herlig å se midja bli slank - så en dag ser man ikke den slanke midja lenger, men begynner å studere lårene - "herregud så store de er. Må slanke meg mer" - ved neste oppsummering virker rumpa gigantisk i forhold til resten - trene, trene, trene - æsj, har lårene blitt tykkere igjen?

.................

SPEIL, sier jeg bare, skulle hatt en like tykk og like svart skrift som sigarettpakkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

I mitt midlertidige krypinn har jeg et vrengespeil. Egentlig et halvfigurspeil, når man står nært, er alt normalt, men på avstand blir alt vrengt, på en måte. Jeg ser det tydelig i måten veggen blir gjengitt som skrå/bølgete :o

Speil er skumle saker....(spesielt de på SATS, der jeg tror de har speil som gjør at man ser bedre ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speil er skumle saker....(spesielt de på SATS' date=' der jeg tror de har speil som gjør at man ser bedre ut)[/quote']

Men det er jo forsåvidt greit da blir man motivert til å trene der ivertfall. Jeg synest jeg ser veldig slank og lang ut i SATS speilene, helt OK :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Men det er jo forsåvidt greit da blir man motivert til å trene der ivertfall. Jeg synest jeg ser veldig slank og lang ut i SATS speilene' date=' helt OK :-)[/quote']

Er det OK når du vet at de lyver? Jeg vil ha realistiske speil (men ikke slike som i prøverommene på H&M)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det OK når du vet at de lyver? Jeg vil ha realistiske speil (men ikke slike som i prøverommene på H&M)

Ush, et fett. Gjør jo ikke noe om speilet lyver litt, av og til trenger en litt oppmuntring, vi kvinner må være flinkere til å glede oss over ting og ikke vri alt mot de negative. Da går en ivertfall ut fra prøverommet med nye klær og litt mer selvtillit :wink: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Bør kanskje vurdere å bytte treningssenter jeg, da, for speilene der jeg trener gjør folk om til hobbiter, de formisker høyden og øker bredden, usj og fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
...begynner å skjønne hvordan man havner på "slanke-karusellen".

Man merker at man begynner å gå ned noen kilo - bruker mer tid foran det store speilet - synes først det er herlig å se midja bli slank - så en dag ser man ikke den slanke midja lenger, men begynner å studere lårene - "herregud så store de er. Må slanke meg mer" - ved neste oppsummering virker rumpa gigantisk i forhold til resten - trene, trene, trene - æsj, har lårene blitt tykkere igjen?

.................

SPEIL, sier jeg bare, skulle hatt en like tykk og like svart skrift som sigarettpakkene.

Gratulerer, du har skjønt det! Herfra går det bare nedover.. :wink: Velkommen i de kroppsnevrotiskes klubb :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...