Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #1 Del Skrevet 26. mars 2004 ...begynner å skjønne hvordan man havner på "slanke-karusellen". Man merker at man begynner å gå ned noen kilo - bruker mer tid foran det store speilet - synes først det er herlig å se midja bli slank - så en dag ser man ikke den slanke midja lenger, men begynner å studere lårene - "herregud så store de er. Må slanke meg mer" - ved neste oppsummering virker rumpa gigantisk i forhold til resten - trene, trene, trene - æsj, har lårene blitt tykkere igjen? ................. SPEIL, sier jeg bare, skulle hatt en like tykk og like svart skrift som sigarettpakkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. mars 2004 #2 Del Skrevet 26. mars 2004 Ja, man blir aldri helt fornøyd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 26. mars 2004 #3 Del Skrevet 26. mars 2004 I mitt midlertidige krypinn har jeg et vrengespeil. Egentlig et halvfigurspeil, når man står nært, er alt normalt, men på avstand blir alt vrengt, på en måte. Jeg ser det tydelig i måten veggen blir gjengitt som skrå/bølgete :o Speil er skumle saker....(spesielt de på SATS, der jeg tror de har speil som gjør at man ser bedre ut) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 26. mars 2004 #4 Del Skrevet 26. mars 2004 Speil er skumle saker....(spesielt de på SATS' date=' der jeg tror de har speil som gjør at man ser bedre ut)[/quote'] Men det er jo forsåvidt greit da blir man motivert til å trene der ivertfall. Jeg synest jeg ser veldig slank og lang ut i SATS speilene, helt OK :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 26. mars 2004 #5 Del Skrevet 26. mars 2004 Men det er jo forsåvidt greit da blir man motivert til å trene der ivertfall. Jeg synest jeg ser veldig slank og lang ut i SATS speilene' date=' helt OK :-)[/quote'] Er det OK når du vet at de lyver? Jeg vil ha realistiske speil (men ikke slike som i prøverommene på H&M) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 26. mars 2004 #6 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg kan ikke fordra speil, hadde hatt det mye bedre uten :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 26. mars 2004 #7 Del Skrevet 26. mars 2004 Er det OK når du vet at de lyver? Jeg vil ha realistiske speil (men ikke slike som i prøverommene på H&M) Ush, et fett. Gjør jo ikke noe om speilet lyver litt, av og til trenger en litt oppmuntring, vi kvinner må være flinkere til å glede oss over ting og ikke vri alt mot de negative. Da går en ivertfall ut fra prøverommet med nye klær og litt mer selvtillit .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 26. mars 2004 #8 Del Skrevet 26. mars 2004 Bør kanskje vurdere å bytte treningssenter jeg, da, for speilene der jeg trener gjør folk om til hobbiter, de formisker høyden og øker bredden, usj og fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2004 #9 Del Skrevet 27. mars 2004 ...begynner å skjønne hvordan man havner på "slanke-karusellen". Man merker at man begynner å gå ned noen kilo - bruker mer tid foran det store speilet - synes først det er herlig å se midja bli slank - så en dag ser man ikke den slanke midja lenger, men begynner å studere lårene - "herregud så store de er. Må slanke meg mer" - ved neste oppsummering virker rumpa gigantisk i forhold til resten - trene, trene, trene - æsj, har lårene blitt tykkere igjen? ................. SPEIL, sier jeg bare, skulle hatt en like tykk og like svart skrift som sigarettpakkene. Gratulerer, du har skjønt det! Herfra går det bare nedover.. Velkommen i de kroppsnevrotiskes klubb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå