Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet egentlig ikke hva jeg skal skrive, eller hvorfor jeg skriver her.

Men føler jeg bare må få det ut på en eller annen måte.

Har ingen jeg kan prate med.

Kjæresten min (som jeg elsker fortsatt merkelig nok) kjøpte seg prostituert for kanskje en månede siden.

Jeg bor ikke i Norge, men i utlandet hvor de har Red Light District i gå avstand fra her jeg bor.

La å klemte med kjæresten i senga når han spurte meg om han kunne fortelle meg noe, og at jeg ikke skulle bli sur.Jeg sa såklart at jeg ikke kunne love noenting, og at han skulle si det han ville si før jeg valgte å bli sur eller ikke.

Så sa han det rett ut, han hadde gått dit å kjøpt seg en prostituert. Jeg er den første han har ligget med(han er 25 år),og ville vite om alle damer føltes likt, og om det var noe forskjell på hvordan forskjellige raser føltes ut. Jeg ble jo såklart knust. Hadde aldri forventet meg noe slik, når han har hele tiden vært den koseligste jeg har møtt,og vært drømmemannen på alle måter. I redsel for å miste han, sa jeg at jeg valgte å tilgi han,mens han gråt, og sto på kne og

ba om tilgivelse i flere timer. Men saken er at jeg tenker på det nesten hver dag, han ta på og ha seg med en annen kvinne.

Jeg føler meg rett og slett kvalm når jeg tenker på det, følelsen av å ville spy. Hender at jeg tenker på det flere ganger om dagen, lurer på om jeg noen gang klarer å glemme det som har skjedd.

Lurer på om det er jeg som er problemet, om jeg ikke pen nok osv. Om om jeg var annerledes om han ikke hadde gjort det.Skulle ønske jeg hadde noen å snakke med. Men det er ikke noe jeg akkurat kan fortelle vennenen mine, og jeg har ikke mange venner i det landet her som jeg stoler på, og jeg bor langt vekk fra norge.Så kulturforskjellen er annerledes.

Den eneste personen jeg har her er kjæresten min.

Har egentlig ikke skrivd noe dere kan svare på. Men vil bare få det ut. Nå har jeg hvertfall fortalt noen.

Takk for meg :)

Anonym poster: ea03ce267802b94adea3ba7d54b224c6

Anonym poster: ea03ce267802b94adea3ba7d54b224c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Megadealbreaker for meg, i hvert fall. Han var jo utro og da han valgte å være utro så var det med ei som høyst sannsynlig ikke gjorde det frivillig! Nei, det hadde jeg ikke klart å komme over. Han viser et menneskesyn og en manglende respekt for forholdet deres som er helt hårreisende. Har han sjekket seg for seksuelt overførbare sykdommer etterpå? Gjør det du, om ikke annet.

Anonym poster: 34deaa1a6d1bf250fb1440bc570912a8

• Liker 24
Gjest Gjest
Skrevet

Megadealbreaker for meg, i hvert fall. Han var jo utro og da han valgte å være utro så var det med ei som høyst sannsynlig ikke gjorde det frivillig! Nei, det hadde jeg ikke klart å komme over. Han viser et menneskesyn og en manglende respekt for forholdet deres som er helt hårreisende. Har han sjekket seg for seksuelt overførbare sykdommer etterpå? Gjør det du, om ikke annet.

Anonym poster: 34deaa1a6d1bf250fb1440bc570912a8

du får ikke kjøpt horer i red light uten å bruke kondom! de er svært nøye på dette. og jo, horene i red light gjør dette frivillig. de er sin egen sjef. de leier et vindu for en viss sum om dagen og velger selv hvilken kunder de ønsker å ta inn. jeg har sett flere ganger at de bare har vinka folk videre. hele poenget med disse vinduene er nettopp at prostituerte skal slippe bakmenn og styre hverdagen selv.

AnonymBruker
Skrevet

Han sa jo at han gjorde det for å se hvordan det føltes med andre damer. Tror ikke du er problemet :) Hvis du er hans første er det lett å bli nysgjerrig på dette. Jeg forstår at det gjør vondt, men syntes ikke at du burde dumpe han hvis han er veldig lei seg for det.

Anonym poster: 5946b242bf379544e9df2417e89e6a1d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han sa jo at han gjorde det for å se hvordan det føltes med andre damer. Tror ikke du er problemet :) Hvis du er hans første er det lett å bli nysgjerrig på dette. Jeg forstår at det gjør vondt, men syntes ikke at du burde dumpe han hvis han er veldig lei seg for det.

La oss bare leke lei oss, så er alt tilgitt :danse:

Anonym poster: b53f29e54f07d978c9961f753fd392cd

• Liker 22
Gjest Gjest
Skrevet

Herre.. jeg hadde tydd til vold der og da og hylt ham ut av livet mitt for all evighet and beyond.

:sjokkert:

Fytti he......

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet (endret)

Han var ikke bare utro, han betalte for å være det.

Hadde vært over og ut for min del.

Endret av Dreamdrops
  • Liker 15
Gjest Snuppi
Skrevet

Er du full??

Gjest potteplante
Skrevet

Jeg syns ikke det hørtes så farlig ut, det hørtes mer ut som om han ville prøve flere damer og litt forskjellig uten å slå opp med deg, fordi han fremdeles liker deg, men har lite erfaring. Egoistisk, men så angrer han. Gutter har det med å tenke med pikken. Ville bare droppa det. Si du ikke vil være sammen med ham mer om det er noe han må ha regelmessig, og la det bli med det.

Skrevet

Spørsmålet TS er vel engentlig, hvordan stiller du deg til utroskap? Dette var jo forsovidt en reflektert avgjørelse fra din kjære, han lot seg ikke i så måte rive med i øyeblikket, men så en mulighet, tengte gjennom den, og tok den...

Kulturforskjeller?.... -joda, forsovidt, men det bunner jo ut i hvilket fundament du ønsker i deres forhold? Vi har alle fri vilje.

Skrevet

du får ikke kjøpt horer i red light uten å bruke kondom! de er svært nøye på dette. og jo, horene i red light gjør dette frivillig. de er sin egen sjef. de leier et vindu for en viss sum om dagen og velger selv hvilken kunder de ønsker å ta inn. jeg har sett flere ganger at de bare har vinka folk videre. hele poenget med disse vinduene er nettopp at prostituerte skal slippe bakmenn og styre hverdagen selv.

Helt enig. Poenget er nettopp at dette skal foregå trygt for jentene som VELGER å selge seg selv. Her i Norge har vi jo ikke nubbsjangs å kontrollere og sikre de jentene som er ute på gaten. Jeg synes det er mer mangel på menneskesyn å bare la de stå utrygt ute på gatene, enn å gi dem sikre omstendigheter.

Men, nok om det. Jeg synes prostituerte er ekkelt allikevel, og om jeg hadde vært jente trur jeg at jeg hadde freaka helt ut.

Har opplevd at noen har vært utro, og da har det vært rett ut med de. Ingen bønn.

Når vi ser måten fyren til TS er på, ser vi tydelighvis at han er rimelig sprø i hodet. "Jeg skal bare gå og ha sex med en annen jente for å sjekke om det er det samme med alle raser"

Hvorfor prøvde han ikke en prostituert FØR han gikk i et forhold?

Hvis du blir kvalm av å tenke på det, er han nok ikke drømmemannen din allikevel.

• Liker 5
Skrevet

Dette var ikke bare tilfeldig fyllesex, men noe han PLANLA og BETALTE for. Og tror du ikke, i den planleggingsfasen, om han vurderte...

-vil dette gjøre TS trist? (check)

-vil dette få TS til å få dårlig selvbilde? (check)

-vil dette sette forholdet vårt på spill? (check)

-er det vært å miste TS til fordel for et raskt knull med en prostituert? (check)

Med andre ord, han har gjort dette i visshet om at det kommer til å såre deg. Han setter sine egne lyster foran dine følelser og da kan du ikke være verdt mye i hannes øyne. Han er en egoist, en drittsekk. Han fortjener at du forlater han. Og du fortjener bedre enn han!

• Liker 20
Skrevet

Jeg har en følelse at det ikke er i Europa vi snakker om. Kanskje de har et annet syn på det der TS bor.

Men, jeg har allikevel samme meninger som jeg postet forrige gang

Skrevet

Bare det at du tenker på det hele tiden...det går jo bare ikke å ligge med hanuten å tenke på det!

Det hadde ødelagt sexlivet MITT ihvertfall! Dvs han har ødelagt sitt eget sexliv med deg hvis du er som meg.

Jeg hadde droppet han, sex er viktig og her har han knust alt!

Skrevet

for en jævla tosk. Bare det at han spurte "kan du love å ikke bli sint", og attpåtil begynne å grine og trygle om tilgivelse etterpå`. Ufattelig lite tiltrekkende.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han var ikke bare utro, han betalte for å være det.

Hadde vært over og ut for min del.

Er vel ærligere måte å være utro ved å kjøpe seg tjenesten enn at man må involvere seg med flørting og sjekking også.

Anonym poster: 180bec0ca2c0bac82fd03432a0a85087

• Liker 1
Skrevet

For min del hadde noe slikt betydd slutt fortere enn svint. At han plutselig fikk det for seg at han måtte prøve andre kvinner er ikke og vil aldri bli greit.

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår at du prøver å tilgi.

Det er ikke lett, og der er heller ikke sikkert at det er rett å tilgi hva som helst.

Men det er også helt greit å si til mannen at:

Du, nå har jeg prøvd å bearbeide dette, og det fungerer ikke for meg. Jeg ser for meg hva du gjorde, og det er et enormt tillitsbrudd.

Om du hadde elsket og respektert meg, så hadde du ikke gjort noe så egoistisk.

Derfor har jeg blitt veldig usikker i forhold til deg.

• Liker 5
Skrevet

Kulturforskjeller eller ikke. Dette hadde vært klar dealbreaker for meg uansett hvilken kultur han kommer fra. Jeg har også lurt på hvordan det er å ha sex med andre menn en kjæresten min, men det har aldri falt meg inn å teste det-da tror jeg faktisk jeg hadde invitert en tredjemann med på en runde med meg og kjæresten fremfor å betale for sex med prostituerte. Men for nysgjerrighetens skyld, er kjæresten din norsk, eller kommer han fra det landet du bor i?

Skrevet

Jeg hadde mistet all respekt for ham. Og, ble han noe klokere da? Eller kanskje han må prøve en annen 'rase' også, bare for å se hvordan det er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...