Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en ung jente som er på utkikk etter ny vårjakke. Akkurat nå bruker jeg en Barbour Vintage Beadnell, og vurderer å kjøpe en quilted jakke fra samme merke. Det som hindrer meg i å kjøpe den er at den lett blir ødelagt, i tillegg så vil jeg ikke gå under "wannabesoss" gruppa.

Lurer på om dere har tips til litt klassiske og ikke alt for hip vårjakke? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... Om du liker quilted jakker, men er redd for at jakken er for skjør, så mener jeg at Barbour har en voksjakke i quilted mønster fra international serien om jeg ikke tar helt feil. Den har et belte, og er imo mye finere og litt mindre oppbrukt enn de vanlige vaffeljakkene. Jeg husker ikke helt hva den het, men kan finne link til deg når jeg kommer hjem til pc'en om du vil :) Den var i olive da, og jeg er usikker på om den kommer i flere farger, så kanskje det blir litt kjedelig iom at du allerede har vintage beadnell i ca. samme farge:/

Hva med trench? :)

Skrevet

International Polarquilt, mener du? :)

Trenchcoat tror jeg kan bli litt for voksent for meg, desverre. Takk for tipset da!

Skrevet (endret)

Ja :)

Jeg kom forresten på en modell som heter Quilted Utility som kanskje er mer det du ser etter? :)

barbour-ladies_-quilted-utility-jacket---olive---2.jpg

Endret av Fashionistaen
Skrevet

Jeg ville kjøpt Burberry Quilted, har en selv i marineblå, og de er mye bedre kvalitet på enn Barbour. Litt dyrere, men det er verdt det. Synes også de er finere og mer feminine.

Skrevet

Hvor mye er det en Burberry ligger på? Prøver å spare mest mulig til sommeren, hehe.

Skrevet

Hvor mye er det en Burberry ligger på? Prøver å spare mest mulig til sommeren, hehe.

Jeg husker ikke helt hva den koster da jeg kjøpte støvler når jeg var der også, men den ligger mellom 3500-4000 mener jeg på å huske :)

Skrevet

Mener Ralph Lauren også har den type jakker :-)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Denne var tøff

Ja :)

Jeg kom forresten på en modell som heter Quilted Utility som kanskje er mer det du ser etter? :)

barbour-ladies_-quilted-utility-jacket---olive---2.jpg

Anonym poster: ca3a263f2c05686871a7df42d2ea0dd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...