Safiye Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Jeg er en ung jente som er på utkikk etter ny vårjakke. Akkurat nå bruker jeg en Barbour Vintage Beadnell, og vurderer å kjøpe en quilted jakke fra samme merke. Det som hindrer meg i å kjøpe den er at den lett blir ødelagt, i tillegg så vil jeg ikke gå under "wannabesoss" gruppa. Lurer på om dere har tips til litt klassiske og ikke alt for hip vårjakke?
Fashionistaen Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Hm... Om du liker quilted jakker, men er redd for at jakken er for skjør, så mener jeg at Barbour har en voksjakke i quilted mønster fra international serien om jeg ikke tar helt feil. Den har et belte, og er imo mye finere og litt mindre oppbrukt enn de vanlige vaffeljakkene. Jeg husker ikke helt hva den het, men kan finne link til deg når jeg kommer hjem til pc'en om du vil Den var i olive da, og jeg er usikker på om den kommer i flere farger, så kanskje det blir litt kjedelig iom at du allerede har vintage beadnell i ca. samme farge:/ Hva med trench?
Safiye Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2013 International Polarquilt, mener du? Trenchcoat tror jeg kan bli litt for voksent for meg, desverre. Takk for tipset da!
Fashionistaen Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 (endret) Ja Jeg kom forresten på en modell som heter Quilted Utility som kanskje er mer det du ser etter? Endret 20. mars 2013 av Fashionistaen
belle_ Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 Jeg ville kjøpt Burberry Quilted, har en selv i marineblå, og de er mye bedre kvalitet på enn Barbour. Litt dyrere, men det er verdt det. Synes også de er finere og mer feminine.
Safiye Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2013 Hvor mye er det en Burberry ligger på? Prøver å spare mest mulig til sommeren, hehe.
belle_ Skrevet 20. mars 2013 #7 Skrevet 20. mars 2013 Hvor mye er det en Burberry ligger på? Prøver å spare mest mulig til sommeren, hehe. Jeg husker ikke helt hva den koster da jeg kjøpte støvler når jeg var der også, men den ligger mellom 3500-4000 mener jeg på å huske
sara-ellis Skrevet 21. mars 2013 #8 Skrevet 21. mars 2013 Mener Ralph Lauren også har den type jakker :-)
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #9 Skrevet 31. mars 2013 Denne var tøff Ja Jeg kom forresten på en modell som heter Quilted Utility som kanskje er mer det du ser etter? Anonym poster: ca3a263f2c05686871a7df42d2ea0dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå