Gjest Madley Skrevet 26. mars 2004 #1 Del Skrevet 26. mars 2004 Etter å ha skrevet ut halvparten av invitasjonene oppdager jeg at teksten er feil.. For det er kun forlovere og foreldre som skal være med på vielsen. Mens jeg har invitert alle til den jeg...åh så utrolig irriterende.. Hva skriver man i innbydelsen når man kun inviterer til middag? I anledning vår partnerskapsinngåelse inviterer vi XXX og XXX til middag ? eller årghlfknsæ...hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. mars 2004 #2 Del Skrevet 26. mars 2004 Kjære xxx og xxx Vi inngår partnerskap ...dag den xx. xx 2004 Vi ønsker å dele gleden med dere og inviterer dere i den anledning til middag på Grimstad Gjestehus samme lørdag klokken 18.00. Vennlig hilsen Leya og Leyine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 26. mars 2004 #3 Del Skrevet 26. mars 2004 Thanks! Er så inderlig dårlig til saånne foremelle ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 26. mars 2004 #4 Del Skrevet 26. mars 2004 Så lurte jeg på en annen ting. Når bare en av en familile på tre er invitert til vielsen hva skriver man da? huff så upraktisk å gifte seg på et lite kontor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 26. mars 2004 #5 Del Skrevet 26. mars 2004 Skriver to invitasjoner til den familien? En til den som skal være med på sermonien og en til de to andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. mars 2004 #6 Del Skrevet 26. mars 2004 Enig med nessi. er det to voksne og et barn i den familien ville jeg skrevet to invitter, er det to voksne og et stort barn ville jeg skrevet tre invitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 26. mars 2004 #7 Del Skrevet 26. mars 2004 Gosj, hehe...synd man ikke bare kan sende en tekstmelding Må ut å køpe nye invitasjoner nå jeg Og betraktelig flere enn forventet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. mars 2004 #8 Del Skrevet 26. mars 2004 Gosj, hehe...synd man ikke bare kan sende en tekstmelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 26. mars 2004 #9 Del Skrevet 26. mars 2004 man kan jo det også, da... jeg mener; man kan jo snakke med familien det gjelder rett etter at de har mottatt invitasjonenen og forklare hele den "bare du er invitert til sermoninen fordi det er så liten plass der, håper det ikke blir problematisk for dere?" saken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 26. mars 2004 #10 Del Skrevet 26. mars 2004 Gosj, hehe...synd man ikke bare kan sende en tekstmelding Vi ble faktisk invitert i bryllup i fjor via tekstmelding :o Trodde ikke mine egne øyne jeg. Ikke fikk vi invitasjon i posten heller... (bare en liten avsporing) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 26. mars 2004 #11 Del Skrevet 26. mars 2004 Vi ble faktisk invitert i bryllup i fjor via tekstmelding :o Trodde ikke mine egne øyne jeg. Ikke fikk vi invitasjon i posten heller... (bare en liten avsporing) det sies jo at invitasjonen skal stå i stil til bryllupet... så hvordan var bryllupet, da? sa de ja via melding til prest/dommer også? var gavene "mobiltjenester"? danset de bryllupsvals til ringetoner? sorry.. jeg ble litt revet med.. men denne tankerekken moret meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 26. mars 2004 #12 Del Skrevet 26. mars 2004 det sies jo at invitasjonen skal stå i stil til bryllupet... så hvordan var bryllupet, da? sa de ja via melding til prest/dommer også? var gavene "mobiltjenester"? danset de bryllupsvals til ringetoner? sorry.. jeg ble litt revet med.. men denne tankerekken moret meg.. Det hadde enda vært litt gøy Bryllupet var som brylluper flest...Men, det var tydelig at de ikke hadde brukt så mye energi på design på bordkort, kirkeprogram osv.. Men, det er jo ikke alle som er så opptatt av det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå