AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Jeg og kjæresten har opplevd mye sammen, mye av det er av negativ natur og har ingenting med selve forholdet, men ytre faktorer. Det har da blitt en del krangling og jeg har blitt mer og mer usikker på meg selv og mistenksom. Vi hadde en periode for et år siden da det ble slutt, men han fant seg en rebound kort tid etter. Jeg vet at dette ikke kvalifiserer som utroskap, men jeg med min usikkerhet, tenker at man klarer ikke å engasjere seg i andre da man har vært igjennom et brudd? Etter en tid så ble vi sammen igjen, men jeg klarer ikke å komme over den andre damen, det har da blitt noen stygge krangler. Og nå sitter jeg her og vet rett og slett ikke opp eller ned på hverken meg selv eller verden rundt. Jeg tror jeg rett og slett har begynt å forakte han. Jeg kjenner ikke de gode følelsene lenger. Men samtidig er det noe inni meg som skriker "ikke gå" og jeg aner ikke hvorfor. Han behandler meg jo aldri stygt, og jeg tar jo initiativ til krangling, det er alltid jeg som starter. Jeg forstår ingenting. Hadde jeg foraktet han og ikke hatt følelser, så skulle det jo ikke vært vanskelig å gå. Anonym poster: a55d21aa045b7c9eca46d248f7ce8085 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Du har mistet følelsene for ham. Det at du lurer på hvorfor det er vanskelig å gå kan være at du liker tryggheten av å ha en kjæreste. Jeg var ulykkelig i ett forhold i nesten 2 år før jeg skjønte at dette ikke funker, da gikk jeg på dagen. Det er ikke riktig for noen av partene å bli i ett slikt forhold. Vi jentene har en "test" for å se om man er over eksen. Om man forbinner han med gode ting og kan tenke deg å ha sex med ham, ja da er man ikke over han. Om du forakter ham og blir kvalm av tanken på sex, da er du klar for en ny mann Anonym poster: 4a7eb7d2839b86f3772fde8d5bdc3efa 1
leirbål Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 (endret) Hei. Det er vondt å ha det som du har det. Men dere kan få det fint igjen, om du virkelig prøver. Det er mange som velger å "drukne" sorgen over et brudd på ulike måter. Å finne seg en ny en etter kort tid er en vanlig flukt . Andre bruker f.eks. rus. Prøv å husk på at han hadde ikke de følelsene overfor henne som han har for deg. Jeg ville bestemt meg for å konsentrere meg om de fine tingene ved ham. Hvor snill han er mot deg. Tålmodig osv. Når du føler for å krangle/ være krass el. gå ut av rommet, og gå gjerne en tur om nødvendig. Bruk tiden alene til å kjenne etter hva du egentlig føler der og da. Det kan være vanskelig de første gangene, men etterhvert blir det lettere. Når du kjenner at du kan gå tilbake til ham og si f.eks. at: jeg ble så lei meg for..., eller er så redd for at ... vil det være begynnelsen til en god samtale. Mange ganger vil du kanskje tenke at det ikke egentlig er noe dere trenger å snakke om. Kanskje du bare trenger å gråte eller på andre måter kjenne på følelsene dine? Det er veldig lett å leve ut det vi tror er følelsene våre der og da. Men tar du deg tid alene vil du ofte finne ut at det du følte i situasjonen ikke egentlig er det som plager deg. (Jeg kan bli sint på mannen min for en bagatell, men når jeg kjenner etter vet jeg at det er en stor bekymring som egentlig plager meg.) Dere har opplevet mye vondt i det siste. Prøv å tenk og kjenn etter på det heller. Endret 20. mars 2013 av leirbål
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Du har mistet følelsene for ham. Det at du lurer på hvorfor det er vanskelig å gå kan være at du liker tryggheten av å ha en kjæreste. Jeg var ulykkelig i ett forhold i nesten 2 år før jeg skjønte at dette ikke funker, da gikk jeg på dagen. Det er ikke riktig for noen av partene å bli i ett slikt forhold. Vi jentene har en "test" for å se om man er over eksen. Om man forbinner han med gode ting og kan tenke deg å ha sex med ham, ja da er man ikke over han. Om du forakter ham og blir kvalm av tanken på sex, da er du klar for en ny mann Anonym poster: 4a7eb7d2839b86f3772fde8d5bdc3efa Jeg kan så absolutt tenke meg sex med han, han er utrolig god i senga. Anonym poster: a55d21aa045b7c9eca46d248f7ce8085 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 Hei. Det er vondt å ha det som du har det. Men dere kan få det fint igjen, om du virkelig prøver. Det er mange som velger å "drukne" sorgen over et brudd på ulike måter. Å finne seg en ny en etter kort tid er en vanlig flukt . Andre bruker f.eks. rus. Prøv å husk på at han hadde ikke de følelsene overfor henne som han har for deg. Jeg ville bestemt meg for å konsentrere meg om de fine tingene ved ham. Hvor snill han er mot deg. Tålmodig osv. Når du føler for å krangle/ være krass el. gå ut av rommet, og gå gjerne en tur om nødvendig. Bruk tiden alene til å kjenne etter hva du egentlig føler der og da. Det kan være vanskelig de første gangene, men etterhvert blir det lettere. Når du kjenner at du kan gå tilbake til ham og si f.eks. at: jeg ble så lei meg for..., eller er så redd for at ... vil det være begynnelsen til en god samtale. Mange ganger vil du kanskje tenke at det ikke egentlig er noe dere trenger å snakke om. Kanskje du bare trenger å gråte eller på andre måter kjenne på følelsene dine? Det er veldig lett å leve ut det vi tror er følelsene våre der og da. Men tar du deg tid alene vil du ofte finne ut at det du følte i situasjonen ikke egentlig er det som plager deg. (Jeg kan bli sint på mannen min for en bagatell, men når jeg kjenner etter vet jeg at det er en stor bekymring som egentlig plager meg.) Dere har opplevet mye vondt i det siste. Prøv å tenk og kjenn etter på det heller. Tusen takk for svar! Veldig fint skrevet og det hjalp utrolig mye! Tusen takk! Anonym poster: a55d21aa045b7c9eca46d248f7ce8085 1
Steinar40 Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 Personlig hadde jeg aldri tatt opp tråden igjen hvis dama hadde vært bort på noen annen i mellomtiden. I mine øyne er dette utroskap og hadde gjort henne totalt uaktuell.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #7 Skrevet 20. mars 2013 Personlig hadde jeg aldri tatt opp tråden igjen hvis dama hadde vært bort på noen annen i mellomtiden. I mine øyne er dette utroskap og hadde gjort henne totalt uaktuell. Så du eier dine kvinner også etter det er slutt? For du sier jo det at etter det er slutt så vil du fortsatt kalle det utroskap. Eller gjelder dette bare hvis de er snakk om en gjenforening? Anonym poster: a55d21aa045b7c9eca46d248f7ce8085 1
Steinar40 Skrevet 21. mars 2013 #8 Skrevet 21. mars 2013 Så du eier dine kvinner også etter det er slutt? For du sier jo det at etter det er slutt så vil du fortsatt kalle det utroskap. Eller gjelder dette bare hvis de er snakk om en gjenforening? Anonym poster: a55d21aa045b7c9eca46d248f7ce8085 Det gjelder bare hvis jeg skulle vurdert å ta henne tilbake i varmen igjen. Ellers har jeg ingen som helst interesse av henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå