Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LadySizz
Skrevet

Jeg avsluttet det med min forlovede ikveld. Ringen er tatt av,planene for å flytte er allerede lagt,og om 4 dager er jeg flyttet ut og er borte fra livet hans...

Men selv om dette var mitt valg er det det vanskeligste jeg har gjort noe gang. Det å bryte med noen man fortsatt elsker,men allikevel vet det beste er å forlate han er vondt.. Skikkelig vondt!

....Hadde bare ting vært annerledes,til en annen tid,et annet sted... Er ondt i hjertet mitt nå... :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du mener det på ekte og at det ikke er pga du sliter psykisk(?) Bare ser det står dagbok som psykiatrisk pasient i signaturen din.

Anonym poster: 2f57db39938456c8f674fd388038cb94

• Liker 3
Gjest LadySizz
Skrevet (endret)

Dette mener jeg virkelig ja. Mye av grunnen til at jeg har tatt valget er fordi vi flyttet til hans hjemplass for ett par år siden,og jeg har aldri klart å trivdes her. Har ikke klart å falle på plass,og følt meg enormt ensom de siste 2 årene. Har helt klart blitt "verre" psykisk pga. situasjonen her nede,og derfor tok jeg dette valget. Jeg må tilbake dit jeg trives,så ikke denne ensomheten sluker meg helt.

Har rett å slett tatt valget imellom kjærligheten og min egen helse,og etter mange tanker frem og tilbake har jeg skjønt hva som er viktigst...

Endret av LadySizz
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette mener jeg virkelig ja. Mye av grunnen til at jeg har tatt valget er fordi vi flyttet til hans hjemplass for ett par år siden,og jeg har aldri klart å trivdes her. Har ikke klart å falle på plass,og følt meg enormt ensom de siste 2 årene. Har helt klart blitt "verre" psykisk pga. situasjonen her nede,og derfor tok jeg dette valget. Jeg må tilbake dit jeg trives,så ikke denne ensomheten sluker meg helt.

Har rett å slett tatt valget imellom kjærligheten og min egen helse,og etter mange tanker frem og tilbake har jeg skjønt hva som er viktigst...

Okay bra. Jeg hadde depresjon da jeg var 16. Endte opp hos psykolog og på antidepressive. Så jeg vet så altfor godt at man ikke helt tenker "som seg selv" når man har det ille psykisk. Jeg gjorde en del ting da jeg var deprimert, som jeg aldri i verden ville jeg gjort hvis jeg tenkte klart.

Anonym poster: 2f57db39938456c8f674fd388038cb94

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde ingen interesse å flytte med deg...?

Anonym poster: 9b8fa48155198d7cd09ec109c07457d0

• Liker 3
Gjest LadySizz
Skrevet

Han hadde ingen interesse å flytte med deg...?

Anonym poster: 9b8fa48155198d7cd09ec109c07457d0

Nei....

Skrevet

Du høres reflektert og bestemt ut, LadySizz, og jeg ønsker deg lykke til på "reisen hjem til deg selv".

Det ER vanskelig å bryte, men noen ganger må man bare.

:klem:

• Liker 15
Gjest LadySizz
Skrevet

Du høres reflektert og bestemt ut, LadySizz, og jeg ønsker deg lykke til på "reisen hjem til deg selv".

Det ER vanskelig å bryte, men noen ganger må man bare.

:klem:

Tusen takk Skjoldmøy :hug:

Ja dette er ikke noe jeg tar lett på,men jeg må bare,og alle valgene i livet er ikke bestandig så lette :/

Gjest LadySizz
Skrevet

Huff....så vondt. =(

Ja.. Han har funnet seg til rette her igjen,og fått drømmejobben sin..

Så var tidlig innforstått med at jeg ville måtte dra alene om jeg ville flytte på meg.. Skulle kanskje tatt dette til meg litt tidligere å dratt før,men sånn er det når man er glad i noen,man ofrer seg kanskje litt for lenge.

Gjest LadySizz
Skrevet

Må si jeg virkelig ser mørkt på å sette i gang med denne dagen.. Vil helst sove men får det ikke til. Er alt for mye som må gjøres og vet ikke hvor jeg helt skal starte. Hvorfor må ting bli slik noen gang...?

Skrevet

Det blir bedre snart! Tenk på hva du får og ikke like mye på det du mister!

Klem!

Gjest LadySizz
Skrevet

Det blir bedre snart! Tenk på hva du får og ikke like mye på det du mister!

Klem!

Det blir det alltids,det vet jeg jo.. Skulle vel bare ønske det gikk over "med en gang"..

:hug:

Skrevet

Vil bare gi deg en klem :klemmer:

Gjest LadySizz
Skrevet

Vil bare gi deg en klem :klemmer:

Tusen takk,det varmer,selv igjennom det store internettet :):hug:

AnonymBruker
Skrevet

Uff, vet ikke helt hva jeg skal skrive her. Så trist, og samtidig så vondt :-( vil iallefall gi deg en klem. :hjerte:

Anonym poster: 8cbf28b8372c6f917d625560d50d13ea

• Liker 1
Gjest LadySizz
Skrevet

Uff, vet ikke helt hva jeg skal skrive her. Så trist, og samtidig så vondt :-( vil iallefall gi deg en klem. :hjerte:

Anonym poster: 8cbf28b8372c6f917d625560d50d13ea

Ja,det er forferdelig ondt,og er redd det bare vil bli verre når vi skilles ad på Lørdag. Vi bli boende såpass langt unna at vi vil nok ikke treffes igjen,da vil det i så fall være noe spesielt. Ikke at det er sunt i den forstand å treffe eksen sin rett etter ett brudd,men følelsen av å "aldri" se han tror jeg blir helt jævlig for å si det mildt..

Takk for klemmen :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg avsluttet det med min forlovede ikveld. Ringen er tatt av,planene for å flytte er allerede lagt,og om 4 dager er jeg flyttet ut og er borte fra livet hans...

Men selv om dette var mitt valg er det det vanskeligste jeg har gjort noe gang. Det å bryte med noen man fortsatt elsker,men allikevel vet det beste er å forlate han er vondt.. Skikkelig vondt!

....Hadde bare ting vært annerledes,til en annen tid,et annet sted... Er ondt i hjertet mitt nå... :(

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg Ts.

Gjorde det slutt i går kveld. Og han er her enda, men reiser i ettermiddag.

Det er så grusomt!

Han kommer og holder rundt meg og kysser meg og vil ha "en siste stund" med meg. Det gjør det bare verre.!

Jg har grått så mye nå jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :'(

Vi er i samme sko, og det er litt "godt" å se at jeg ikke er alene..

Klem til deg, Ts.

Anonym poster: 703bfe0023e5d82ba9d1e0c02a5af6f5

Gjest LadySizz
Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg Ts.

Gjorde det slutt i går kveld. Og han er her enda, men reiser i ettermiddag.

Det er så grusomt!

Han kommer og holder rundt meg og kysser meg og vil ha "en siste stund" med meg. Det gjør det bare verre.!

Jg har grått så mye nå jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :'(

Vi er i samme sko, og det er litt "godt" å se at jeg ikke er alene..

Klem til deg, Ts.

Anonym poster: 703bfe0023e5d82ba9d1e0c02a5af6f5

Huff,det er en forferdelig situasjon og være i,men forhåpentligvis har du som meg tenkt godt over valget ditt å funnet ut at det er det eneste rette..

Jeg har grått mye jeg også,spesielt når jeg våknet idag.. tanken slo meg at idag skal jeg starte å pakke,og da satte jeg igang. Hulket som ett barn :(

Min eks er heldigvis på jobb,så slipper å ha han irundt meg hele dagen.. tror ikke jeg har fått gjort mye om han har vært her for å si det slik..

Klem tilbake :hug:

Gjest LadySizz
Skrevet

Skulle egentlig bruke dagen på å pakke men her ligger jeg da,i senga. Har fått pakket ned det jeg hadde på badet,men thats it. Vil bare sove. Har ikke klart å spist en gang idag.. Huff,dette er noe dritt :( Eksen ringte isted også,kommer hjem tidligere for han klarte ikke være på jobb.. synes synd på han :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...