Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig opplevd samlivsbrudd etter mnage år med samme mann og 3 barn sammen. Her har det vært utroskap med i bildet, fra hans side. Ikke at jeg er klar for en ny mann nå, men jeg er ikke typen til å leve alene resten av livet, så jeg håper å treffe en ny mann når jeg er klar for det. Noen som har vært i lignende situasjon, og som har funnet en ny livsledsager ? Hvor lang tid etter bruddet ?? Klarte du å legge følelser for x'en bak deg og starte et nytt forhold, og hvordan taklet barna en ny mann ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme situasjon, er deltidsmamma med tre barn. Har tatt en stund men nå begynner jeg å bli klar for litt mannekos igjen :)

Er på dateren men vet ikke om jeg finner noen som vil ha meg og tre unger :)

Følelsene mine for eksen er long gone

AnonymBruker
Skrevet

Gikk ut av forhold med mann og 2 barn for litt over 4 år siden. Hadde vært sammen i 10 år. Etter litt over 1 år møtte jeg en mann jeg falt pladask for, vi var sammen i nesten 2 år. Nå er jeg singel igjen.

Jeg var følelsesmessig ferdig med mannen min da vi gikk fra hverandre. Vi hadde nok prøvd så lenge å redde forholdet, at man der fikk kommet over forholdet.

Nå sliter jeg litt mer, da sist brudd var ikke mitt ønske og tøft. Har datet 2 menn siste året, men ble ikke noe mer.

Ønsker dere lykke til, og sikker på at dere finner noen, bare ha litt tolmodighet.

Anonym poster: 56e285628127e7b7a153ca287946a6ab

AnonymBruker
Skrevet

Er nok en del som går en stund før de finner noen. Og det er jo vanskeligere å finne noen også hvis man er litt oppi åra, da man ikke er like mye ut på byen som da man var yngre.

De jeg kjenner til som har funnet noen ny, har gjort det etter 2-3 år eller mer (sett bort fra der det var utroskap). Men en del har dessverre aldri funnet noen ny heller.

Anonym poster: b5060db85673165c269fbf4b5879a514

Gjest lisha
Skrevet

jeg var ilag med min ex i 9 år.. jenta mi var tett på 2 år når vi flyttet ut. (var utroskap flere ganger fant jeg ut, og psykisk mishandling fra hans side fra jeg ble gravid)

traff mannen min 8 mnd senere, gjennom møteplassen.no faktisk (noe jeg egentlig ikke hadde tro på i det hele tatt...)

jenta mi var såpass lita når han kom inn i bildet, så for henne så har han alltid vært der! han og jenta mi har et fantastisk forhold :)

følelsene jeg engang hadde for exen var borte lenge før jeg flyttet ut... da hadde jeg prøvd altfor lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...