Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare gråter, jeg er redd. Redd han ikke kommer tilbake nå.

Vi hadde en liten krangle, min samboer og meg. Han er ikke hjemme, det er enda en halv time til han skulle vært hjemme.. Men jeg klarer ikke vente, det gjør vondt.

Så la han på telefonen, sluttet å svare meg, endret passord på facebook, legger på når jeg ringer.

Jeg vil ikke miste han. Jeg vet vi kranglet, men jeg vil ikke miste han. At han går inn og endrer passordet sitt viser igjen bare at han skjuler noe. Da vi alltid er åpne med hverandre om alt. Telefon, facebook, alt. Han vet jeg trenger det. Han var utro før, og han vet jeg trenger og vite at han er her med meg, ikke tuller med andre.

jeg er redd.. Jeg er frustrert, sint, lei meg, oppgitt, nervøs og jeg klarer ikke slutte gråte.

Anonym poster: 1f0e3da8a66a57c5d93e27674bb6665e

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Uff:( Høres ikke ut som du har det noe bra, nei. Har opplevd utroskap selv, så jeg vet litt om hvordan du har det. Hva kranglet dere om? Kan du ringe en venninne og sbakke med henne til han kommer hjem? Jeg vet hvor vanskelig det er å tenke på noe annet, så jeg skal ikke foreslå det. Beklager at jeg ikke hadde noen gode råd å komme med. :( Føler med deg.

Gjest gjest
Skrevet

Vi hadde en liten krangle, min samboer og meg. Han er ikke hjemme, det er enda en halv time til han skulle vært hjemme.. Men jeg klarer ikke vente, det gjør vondt.

Så la han på telefonen, sluttet å svare meg, endret passord på facebook, legger på når jeg ringer.

Jeg vil ikke miste han. Jeg vet vi kranglet, men jeg vil ikke miste han. At han går inn og endrer passordet sitt viser igjen bare at han skjuler noe. Da vi alltid er åpne med hverandre om alt. Telefon, facebook, alt. Han vet jeg trenger det. Han var utro før, og han vet jeg trenger og vite at han er her med meg, ikke tuller med andre.

jeg er redd.. Jeg er frustrert, sint, lei meg, oppgitt, nervøs og jeg klarer ikke slutte gråte.

Høres ikke ut som et sundt forhold. Var det slutt etter at han var utro, eller tok du han tilbake med en gang?

Hvis du ikke kan stole på han , er rådet mitt å ha avstand fra han, begynn å bygg deg selv opp igjen uten han en periode. Ikke gi han for stor makt over deg! Jeg har selv nylig avsluttet et forhold til en jeg ike klarte å ha tillit til, jeg følte ofte at noe ikke stemte. Det var tungt å ta det steget, men har det veldig bra nå! Ta vare på deg selv fremover!

AnonymBruker
Skrevet

Uff:( Høres ikke ut som du har det noe bra, nei. Har opplevd utroskap selv, så jeg vet litt om hvordan du har det. Hva kranglet dere om? Kan du ringe en venninne og sbakke med henne til han kommer hjem? Jeg vet hvor vanskelig det er å tenke på noe annet, så jeg skal ikke foreslå det. Beklager at jeg ikke hadde noen gode råd å komme med. :( Føler med deg.

Tusen takk for svar. Jeg har snakket litt med min mor og fått noen gode råd derifra. Fint å snakke med noen om det. Han skulle vel vært hjemme nå hvert øyeblikk egentlig, han har jo alt av ting her så lenge vi bor sammen.. Så han må vel nesten hit og hente det om han skal dra uansett. Bare så lei av det her..

Vi kranglet om at jeg føler han vil gjemme forholdet vårt litt, at han ikke bryr seg så mye. Jeg har et stort bekreftelsesbehov. Noe han visste fra dag en, da må han jo respektere meg også..

AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som et sundt forhold. Var det slutt etter at han var utro, eller tok du han tilbake med en gang?

Hvis du ikke kan stole på han , er rådet mitt å ha avstand fra han, begynn å bygg deg selv opp igjen uten han en periode. Ikke gi han for stor makt over deg! Jeg har selv nylig avsluttet et forhold til en jeg ike klarte å ha tillit til, jeg følte ofte at noe ikke stemte. Det var tungt å ta det steget, men har det veldig bra nå! Ta vare på deg selv fremover!

Jeg prøver litt på det, men det er tøft og ta avstand. Ihvertfall nå så lenge vi bor sammen. Jeg føler ikke at jeg kan stole på han slik som før, og tillit tar tid og bygge opp. Men han må vise at jeg kan stole på han for at jeg skal klare og få tilbake tilliten jeg hadde til han en gang. Det var slutt etter han var utro, så ga jeg han sjansen til og prøve på nytt. Bevise at dette var siste gang..

Gjest Gjest
Skrevet

Bra du har fått snakket litt med moren din og fått råd derifra. Det er kjempe vanskelig å få bygget opp tillten etter utroskap og man blir rett og slett litt paranoid iblant. Men syntes det høres fælt ut for deg at han vil skjule forholdet deres, spesielt etter utroskapen, da ville det jo vært mer naturlig at han bygget deg opp isteden fpr å dra deg ned.

Gjest Gjest
Skrevet

at du trenger passordet hans er vel strengt tatt helt idiotisk. for å gå videre i et forhold der det har vært utroskap så må du faktisk enten velge å stole på han eller gå videre med livet ditt uten han. du kan ikke fortsette å kontrollere han, til tross for at han har vært utro tidligere. for at dere skal gå videre sammen krever det faktisk litt av deg også, ikke bare av han..

dessuten er facebook bare en liten del av internett og hindrer han overhodet ikke å være utro om han ønsker det.

det er umulig å hindre utroskap med å kontrollere partneren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...