Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke akkurat en vanlig måned å starte treiningen på. Etter flere graviditeter så tenkte jeg at nå er det på tide. Jeg vil ha kroppen min tilbake på en sunn måte så jeg gikk forbi elixia på majorstuen idag og i det neste sekundet var jeg medlem. De kan passe datteren min mens jeg trener på dagtid og jeg skal få til dette håper jeg iallefall.

Noen andre som starter treningen på denne tiden av året?

Hva er deres mål?

Er noen med på en ukentlig veeing samt motivere hverandre og holde hverandre oppdatert?

Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Det er vel aldri for sent å starte med trening. Jeg har selv planer om å melde meg i trenningssenter etter påsken. Målet er å bli sterkere.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Rar tid? Nei hvorfor skulle det være det? Alltid bra å trene uansett når man begynner - det viktigste er vel å begynne :) Kos deg. Det med barnepass er jo genialt.

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg syns det er mer rart å starte i januar, men det er kanskje bare meg ;) Flott at du starter, det er det viktigste!

Skrevet

Startet selv med litt trening i dag etter den laaang periode uten trening. Da jeg jobber på treningssenteret blir jeg noen ganger lei av stedet, og det har vært unnskyldningen min lenge på hvorfor jeg ikke trener. Men i dag fikk jeg meg opp og løp i en god halvtime.

Som en over meg nevnte, det viktigste er at du starter :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...