Gå til innhold

Gensere til mann i midten av 20-åra? Hjeeelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med en i noen måneder nå som stort sett bruker enten svart eller hvit t-skjorte eller superundertøy-genser. Jeg synes han er digg uansett hva han har på seg altså, og jeg har ikke noe i mot det selv. Men han er ikke så flink til å shoppe eller bruke penger (det kan være positivt det altså), så jeg tenkte at jeg kanskje skulle kjøpe en litt fin genser til han som han kan bruke når han for eksempel skal møte foreldrene mine om ikke så lenge.

Jeg er utrolig flink når det kommer til mote for kvinner, men herremote har jeg ikke så mye peiling på.

Noen som kan hjelpe meg her? Han har fine bukser da synes jeg.

Han er slank og litt muskuløs, så han passer vel til det meste.

Takk! :)

Anonym poster: 53142e30737cb460777f639e4e78102a

Videoannonse
Annonse
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

Hvis du går på litt mer eksklusive butikker finner du ofte pene, allsidige gensere i god kvalitet! Når det kommer til menn er det ofte en fordel for dem å skaffe seg enkle plagg som de kan matche til alt mulig. Hen bor du? :-)

edit: skrivefeil

Endret av Valiumsjunkie
Skrevet

Kjøp en PRL genser i merinoull. Ta en med rund hals, så er den allsidig. Tar du på han en lyseblå oxford skjorte med en genser over, er han mer enn nok klar til å møte foreldrene dine.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Kjøp en PRL genser i merinoull. Ta en med rund hals, så er den allsidig. Tar du på han en lyseblå oxford skjorte med en genser over, er han mer enn nok klar til å møte foreldrene dine.

Vet ikke hva PRL står for, Polo Ralph Lauren? Uansett, kjøp noe UTEN logo!

Skrevet

Det er Polo ja. Pleier som regel å være ganske diskret logo på de.

Ellers hender det jeg kjøper klær fra ctshirts.co.uk.

Der har man logofrie gensere.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du går på litt mer eksklusive butikker finner du ofte pene, allsidige gensere i god kvalitet! Når det kommer til menn er det ofte en fordel for dem å skaffe seg enkle plagg som de kan matche til alt mulig. Hen bor du? :-)

edit: skrivefeil

Bor på nordvestlandet. :)

-TS

Skrevet

Åhh, begge disse var utrolig fine! Tror han vil like best den øverste da :)

Tusen takk!

np. det er min type stil også.

Skrevet

Arnie Says har mange pene, gjerne med litt V-hals som passer godt med en skjorte under hvis han ønsker det. Logoen er diskré (og i samme farge som genseren) hvis det er et poeng og de har også noen helt uten logo.

Skrevet

Polo Ralph Lauren i merino, hva koster en slik en da? Nærmere 3000? Jeg har en i kabelstrikket bomull kjøpt i USA, fikk sjokk da jeg så den koster nærmere 2000 kr her i Norge. Spesielt siden den bare har lagt i skapet siden...

Likte G-star genseren jeg.

Skrevet (endret)

Nærmere 3000? Hva er det med folk?

Jeg har gitt 1400 for noen i Norge, men synes det er grovt overpriset. Kjøper stort sett fra nettet.

De andre som blir linket til her er på langt nær samme kvaliteten.

Om jeg hadde vært sammen med en bare i et par mnd ville jeg tatt han med meg til byen og fått han til å kjøpe noe selv. Sære meg :P

Hvit t-skjorte under en v-halsgenser? Det ser desverre alltid dumt ut. Med mindre det er en t-skjorte med v-hals

Endret av hfthomas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...