AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Noen hær inne som har datet, vært sammen med, er sammen med eller gift med en mann fra portugal? I så fall, hvordan er menn fra portugal? Er de veldig "trofast" mot sin kvinne og barn. Har de noen sære skikker i forhold til kvinner osv? Vet jo at alle folk er forskjellige men lurer bare Anonym poster: edcd45bb29fd69da73bcc1f699db2713 1
Gjest Elissima Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Jeg har ikke vært sammen med en derfra, men gjennom en ex ble jeg kjent med mange portugisere. Hyggelige gutter men de hadde alle mann kjærester i Portugal og lå rundt med jenter her i Norge. Skal ikke skjære alle over en kam men i sør-Europa er det mer sosialt akseptabelt å være utro. Desverre. Har du møtt en eller?
Suss81 Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Han jeg var sammen med var super. Veldig romantisk, intens følelsesmessig engasjert. Fikk meg til å føle meg skikkelig begjært og elsket. Skrev kjærlighetsbrev og var egentlig a little to much. Vestlig kjønnsrollemønster. Problemet var vel heller det at etter to mnd fant jeg ut at han hadde en gravid kjæreste Ikke skjønte han hvorfor jeg ba han ryke å reise da heller....Han hevdet at han elsket oss begge å brukte en god stund på å prøve å få meg tilbake. Han sluttet først når jeg sa jeg ville sladre til madammen om han ikke ga seg... 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Vel, jeg møtte en hyggelig portugisisk mann da jeg studerte utenlands. Følte imidlertid det var noe galt, og han fortalte til slutt at han hadde samboer hjemme i Portugal, de hadde faktisk 6-års jubileum den uka han møtte meg. Han mente jeg var "the one" da, og slo opp med samboeren som flyttet ut dagen etter han kom hjem, men da var ikke jeg interessert i noe mer, som jeg hadde gjort det klart for han på forhånd. Ellers merket jeg ikke noe til macho-kultur, han var veldig hyggelig, høflig og snill, en rolig person. Anonym poster: 124dead3d027aa50b8fc9deb626a147f 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #5 Skrevet 19. mars 2013 Uff da. Trasig at dere alle har møtt på sånne karer. Ja har møtt en, vi snakker bare på nett. Er helt sikker på at han ikke har verken kone samboer eller kjæreste. Han er under 30 og jomfru. Han er veldig følsom og får meg til å føle meg som den vakkreste og mest fantastiske personen i verden. Er stup forelsket og det er han også. Men vet ikke om jeg skal satse på dette. Er så redd for at det blir for mye av det gode med all hengivenheten og dullingen. Uff. Jeg høres jo helt grusom ut nør jeg sier det. Men sånn er det. Man trenger jo litt pusterom også. Takker for svar så langt. Ts. Anonym poster: edcd45bb29fd69da73bcc1f699db2713
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #6 Skrevet 19. mars 2013 Uff da. Trasig at dere alle har møtt på sånne karer. Ja har møtt en, vi snakker bare på nett. Er helt sikker på at han ikke har verken kone samboer eller kjæreste. Han er under 30 og jomfru. Han er veldig følsom og får meg til å føle meg som den vakkreste og mest fantastiske personen i verden. Er stup forelsket og det er han også. Men vet ikke om jeg skal satse på dette. Er så redd for at det blir for mye av det gode med all hengivenheten og dullingen. Uff. Jeg høres jo helt grusom ut nør jeg sier det. Men sånn er det. Man trenger jo litt pusterom også. Takker for svar så langt. Ts. Anonym poster: edcd45bb29fd69da73bcc1f699db2713 I mitt tilfelle ble det litt vel intens....Men alle er vi forskjellige! Bare pass på at han ikke får seg nye kjærester når dere blir kjærester Anonym poster: 9a8a8e9e56e301c772c51f33b814526f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå