AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 huff, åsså av alle ting, så er mitt store problem at eksen hans har skrevet i hytteboken. det står jo ikke noe om den ville sexen de hadde, men det er bare så ubehagelig å ha noe konkret som er i hytten fra henne. det er jo umulig å ta sidene vekk, og jeg kan jo bare la være å se i den.... men det er så ekkelt likevel. alt annet av både min og hans eks er borte, men akkurat dette er så, ja familie greie.... Anonym poster: d06a0982fe7e2a9223a480d63f852351
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Det er jo noe du bare må akseptere - fortiden har vært der uansett, og hyttebøker river man ikke ut sider i. Jeg har skrevet i eksens hyttebok i flere år, nå skriver jeg i min nye kjærestes - på sidene før står det om turer han og andre ekser har hatt. Sånn er det bare Nå har jeg heller ikke hatt behov for å fjerne alt fra våre tidligere liv... gaver, møbler, ting kjøpt på reiser - barnet til kjæresten det går jo ikke, og jeg ønsker det ikke heller. Følelser for tidligere kjærester er ikke avhengig av at det er igjen noen ord på en side eller andre gjenstander. Du får prøve å la være å lese det som står tidligere i boka, og fokusere på den tryggheten og gleden dere forhåpentligvis har i forholdet deres. Anonym poster: 2d3c7ab907af26710a5277102e03f980 3
nr.1 Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 takk for fint svar. du har jo rett. er bare så åpenbart og sårt og noe man ikke kan gjemme bort, hytteboken... det er bare et så sårt punkt akkurat til meg..
Havbris Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 På hytta vår har vi en hyttebok, der skriver alle gjester. Det er samtidig familiehistorie. Sønnen min skrev der en gang sammen med en ex. Du kan ikke slette alle spor etter at du har levd i ulike kontekster i livet. Jeg har lest en tidligere tråd på KG om hyttebokproblemet. Da ble det foreslått å rive ut et par sider. Nåde den kommende svigerdatteren som river ut og brenner sider i hytteboken. Hun kommer til å møte en rimelig sint dame som kommer til å bli fremstilt som et svigermonster på KG! 1
Gjest Naria Skrevet 19. mars 2013 #5 Skrevet 19. mars 2013 Det beste er nok å finne en kjæreste uten hytte. Ingen hytte, ingen hyttebok! 3
nr.1 Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 haha ja ikke sant, finne seg kjæreste uten hytte ... xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå