AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Det ble slutt med eksen min for nesten 2 år siden og jeg drømmer forsatt om han. Vet han ville ha meg tilbake fordi han prøvde jeg nektet er over han. Men disse drømmene kommer ofte. Hva betyr det og noen andre som har opplevd det? Anonym poster: 0f1786ada38e184e37d0ec6caa7bdf62
Karenina Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Har lest tidligere at å drømme om eksen kan bety at man har noe uoppgjort fra fortiden som henger igjen. Det trenger ikke ha noe med eksen å gjøre, men han blir et symbol på det i drømmen din. Kan det stemme? 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Har lest tidligere at å drømme om eksen kan bety at man har noe uoppgjort fra fortiden som henger igjen. Det trenger ikke ha noe med eksen å gjøre, men han blir et symbol på det i drømmen din. Kan det stemme? Vet ikke men jeg blir gal av det. Det føles så ekte så tenker jeg på det resten av dagen. Alltid handler drømmene om at vi blir sammen får barn sammen osv. Anonym poster: 0f1786ada38e184e37d0ec6caa7bdf62
Karenina Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Du kan jo prøve å snakke med ham, kanskje dere ikke fikk en god avslutning på forholdet, at du trenger en closure?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #5 Skrevet 19. mars 2013 Du kan jo prøve å snakke med ham, kanskje dere ikke fikk en god avslutning på forholdet, at du trenger en closure? Jeg kan nok ikke snakke med han. Han tok kontakt igjen etter et år og vi skulle prøve igjen fordi han angret sånn jeg var villig til å møte han men det ble ikke noe av fordi han gjorde mye i mellomtiden som viste at han ikke hadde forandret seg og det vat utrolig sårende. Dette skjedde i januar. Jeg er over han og tenker ikke på han i hverdagen det er disse drømmene som hjemsøker meg. Takk for svar forresten. Anonym poster: 0f1786ada38e184e37d0ec6caa7bdf62
Karenina Skrevet 19. mars 2013 #6 Skrevet 19. mars 2013 Da kan det være noe annet som ligger og skurrer som gjør at disse drømmene dukker opp. Jeg håper du finner ut av det
Gjest Vena Cava Skrevet 19. mars 2013 #7 Skrevet 19. mars 2013 Jeg drømte litt om eksen etter jeg gjorde det slutt for mange år siden. Han var veldig "på" og ville ha meg tilbake. Drømmene mine var like hver gang. Men ikke særlig trivelige. Drømte at han holdt hodet mitt under vann og prøvde å drukne meg. Helt forferdelig drøm. Voknet i en dam av svette hver gang. :-s
Gjest sophia21 Skrevet 19. mars 2013 #8 Skrevet 19. mars 2013 Fra "The complete dream book" av Gillian Holloway: Do repeated dreams of an old flame mean I have never gotten over them? Old flames tend to be human symbols of romantic love. This means that your first significant romance tends to become inprinted, so that person will act like an emblem of love in many of your dreams. It is likely your dream is actually trying to work through your current relationship with someone entirely different. But when issues with romance are the subject of the dream, the file that comes up has your old flames face on the cover. Don't be decieved by this; in most cases your heart and your dreams are focused on current issues. Ellers dukker drømmer om eksen min fortsatt opp hos meg og, tror det er helt normalt! 2
Purple Basil Skrevet 20. mars 2013 #9 Skrevet 20. mars 2013 Har skjedd hos meg i det siste og. Utrolig ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå