Gå til innhold

Skjenk - Ikea vs Jysk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal kjøpe skjenk som fungere som tv-benk, og også oppbevaring. Jeg vil såklart komme så billig og bra ut av det som mulig, men jeg vil ikke kjøpe noe av dårlig kvalitet.

Har sett meg ut Annika skjenk fra Jysk, og lurer på om noen har erfaring med den? http://jysk.no/stue/skjenk-og-vitrine/skjenk-annika-3-dorer-skuffer-hvit

Ellers har jeg også vurdert Liatorp fra IKEA http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80116596/

Sistnevnte koster over det dobbelte også er det såklart turen til IKEA i tillegg. Den ser dog mer robust ut.

Er det verdt de ekstra kronene å gå for Liatorp, eller har jysk-sjenken mer enn god nok kvalitet? Har absolutt ingen erfaring med jysk fra før, så hadde vært topp å høre andre andre sine erfaringer.

Anonym poster: e77599fbc27b5cdb8e56a57abcd401a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har dårlig erfaring med Jysk-møbler, men kjenner ikke til denne.

Hadde garderobeskap man ikke kunne blåse på...forsvant fort

Anonym poster: d3742ae959c1eac08c338ef334a3ac30

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er det jeg også frykter, orker ikke knipe igjen lommeboka bare for å ha møbler som ikke holder. Nei da får jeg nesten ta turen til IKEA. Med litt flaks finner jeg en i billigkroken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn.no?

Lagre et søk på det, så kan du ha flaks innen du kommer deg til ikea:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den fra jysk har jo ingen åpne hyller til kanalboksen/DVD spiller osv.. ? Jeg ville gått for den fra ikea, syntes den var finest :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finn.no?

Lagre et søk på det, så kan du ha flaks innen du kommer deg til ikea:)

Nja, må handle i morgen, så spørs. Men har funnet en annen skjenk på finn jeg skal se på, som er massiv og robust. KJøper den hvis jeg liker den, er på vei til IKeA uansett :)

Men den fra jysk har jo ingen åpne hyller til kanalboksen/DVD spiller osv.. ? Jeg ville gått for den fra ikea, syntes den var finest :)

Jeg trenger ikke åpne hyller, har verken kanalboks eller dvd/spiller :) Hvis jeg får, så kan det stå ved siden av tv :)

Jeg går for liatorp hvis jeg ikke liker skjenken jeg skal se på i morgen. Den har heller ikke har åpne hyller, er sånn retro fra 40 tallet, med utskjæringer og greier. Jeg liker å ha noe ikke alle andre har :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har en nesten sånn til TV'en, elsker den :D

DVD-spiler står ved siden av TV'en oppå, og så har jeg sånn kort i TV'en fra Canal Digital :)

Ja ikke sant de er fine? Jeg er litt lei av alle standard-møblene som "alle" har, så vil helst ha en sånn type skjenk. Kan alltids male den hvis jeg vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant de er fine? Jeg er litt lei av alle standard-møblene som "alle" har, så vil helst ha en sånn type skjenk. Kan alltids male den hvis jeg vil :)

De er fantastiske :D Har en spisestue i samme stil, begge deler fra "Gies bort" på finn.no! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er fantastiske :D Har en spisestue i samme stil, begge deler fra "Gies bort" på finn.no! :D

Oj, snakk om flaks! De blir jo mer og mer populære nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fant meg en gjenbruksbutikk, og der hadde de èn retro skjenk (ala den i linken)! Passet perfekt i bilen, billig, veldig robust, og i god stand. Enda billigere enn jysk sin versjon på tilbud, og 100 ganger finere og bedre kvalitet. Åå så glad jeg er :danse:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant meg en gjenbruksbutikk, og der hadde de èn retro skjenk (ala den i linken)! Passet perfekt i bilen, billig, veldig robust, og i god stand. Enda billigere enn jysk sin versjon på tilbud, og 100 ganger finere og bedre kvalitet. Åå så glad jeg er :danse:

Så bra :D

Gjenbruk er jo fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har den fra Jysk, har ikke hatt noen som helst problemer med den. Den er robust og ser like fin ut etter 3,5 år! Mine foreldre har den fra IKEA og de er fornøyd med den. Så sånn jeg ser det kommer det an på hvilken du liker best og hvor mye penger du vil bruke på den :) Men hvis den eneste grunnen til at du er skeptisk til Jysk sin er fordi du er redd for dårlig kvalitet har du ikke noe å frykte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea har vært bedre kvalitet enn jysk på de møblene vi har kjøpt som ''ser like ut'' Men tror den annika skjenken skal være helt grei kvalitetsmessig, kjenner mange som har den, og den ser veldig stabil og fin ut :) Jeg trodde det var skeidar eller bohus sin til å starte med,hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Annika skjenken er ikke laget av det sterkeste materialet på markedet. Litt mykt.. Men den er absolutt helt grei! Vet ikke hva den andre er laget av, har ikke sett på den og har ikke kjennskap til den. Men høres ut som du egentlig har bestemt deg da ;)

Anonym poster: e94aa5659df64527845351ae5aa96f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Som dere ser har jeg allerede kjøpt skjenk, en skikkelig robust retro-sjenk! Da fikk jeg meg et litt mer unikt møbel av veldig god kvalitet til en enda billigere penge, og jeg har spart miljøet. Jeg er veldig glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...