sarama Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Jeg har langt hår (rekker ca midt på ryggen), og synes det er veldig flatt og tungt. Har klippet det opp og tynnet det, men trenger tips til gode produkter som kan løfte og gi volum. Nå på vinteren er håret mitt ekstra tørt og blir veldig fort elektrisk. Noen som har noen gode hårprodukter å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 http://luxstyle.no/bumpits.php OBS, dansk side, så blir moms på varer over 200 NOK. Jeg har også langt hår, og bruker som regel alltid den laveste av disse (kjøpes i pakke så får du to lave, en høy og to korte små til lugg) kombinert med å sette opp håret, eller i hale. Liker også å kombinere med hårbånd eller hårbøyle og noen hårnåler til å holde håret på plass. Jeg pleide å tupere håret mitt i "seksjoner" for å få litt volum, men likte ikke å tupere håret, og frisyren holdt ikke. Disse tingene her er lette å bruke, de er ikke vonde, og de krever ike tupering. Men jeg anbefaler hårspray og at du starter med håret i hale eller halvveis oppsatt - eller helt oppsatt. Lettere å være sikker på at den er skjult. Jeg har hatt denne på i opptil 16 timer (arbeidsdag + middag med jobben) og med en god hårspray så ser håret like bra ut når jeg kommer hjem som når jeg går på jobb. Elsker den. Krysser for AB fordi jeg ikke kjenner mange som bruker sånne.... Anonym poster: ae2870fd2830c44e392d07af9eff01ab
enmederfaring Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 samme problemet som jeg har, med andre ord! Jeg bruker tuperingskam fra GHD, også bruker jeg spray fra Joico. Da sitter det lenge :-)
finkel Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 (endret) http://luxstyle.no/bumpits.php OBS, dansk side, så blir moms på varer over 200 NOK. Jeg har også langt hår, og bruker som regel alltid den laveste av disse (kjøpes i pakke så får du to lave, en høy og to korte små til lugg) kombinert med å sette opp håret, eller i hale. Liker også å kombinere med hårbånd eller hårbøyle og noen hårnåler til å holde håret på plass. Jeg pleide å tupere håret mitt i "seksjoner" for å få litt volum, men likte ikke å tupere håret, og frisyren holdt ikke. Disse tingene her er lette å bruke, de er ikke vonde, og de krever ike tupering. Men jeg anbefaler hårspray og at du starter med håret i hale eller halvveis oppsatt - eller helt oppsatt. Lettere å være sikker på at den er skjult. Jeg har hatt denne på i opptil 16 timer (arbeidsdag + middag med jobben) og med en god hårspray så ser håret like bra ut når jeg kommer hjem som når jeg går på jobb. Elsker den. Krysser for AB fordi jeg ikke kjenner mange som bruker sånne.... Anonym poster: ae2870fd2830c44e392d07af9eff01ab Jeg har også testet bumpits, men har kun brukt det til fest. Viktig å klare å dekke til bump'en, for meg var det lett at den vistes. Men det var egentlig ganske lurt, og enkelt å bruke! Et tips forresten, det selges enda billigere på ebay Endret 19. mars 2013 av finkel
sarama Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2013 Takk for tips! Tror jeg må prøve Bumpits! Flere som har tips? Eller er det rett og slett tuppering og mye hårspray som må til?
Callisto83 Skrevet 19. mars 2013 #6 Skrevet 19. mars 2013 Hvis håret er veldig langt så blir det jo gjerne ganske tungt også, uansett hva man gjør fordi det liksom tynges ned raskere. Jeg er heller ikke så glad i tuppering, så jeg bruker 'velcro rollers', altså borrelås hårruller som jeg ruller opp håret i etter at det er nyvasket, tørt og fønet. (Eventuelt rettet med rettetang), så lar jeg håret kjøle seg ned i disse rullene på hodet, og når jeg tar dem ut har jeg skikkelig volum og hår som 'hopper' når jeg beveger hodet. Kan virkelig anbefales! Søk gjerne på noen videoer om Volum og Velcro rollers på Youtube, så finnes det noen videoer som viser fremgangsmåten. Men som sagt, med veldig langt hår så blir det gjerne litt flatt uansett føler jeg
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #7 Skrevet 26. mars 2013 Disse bumbitsene, hvordan funker det når man har tynt hår? da passer det ikke helt? Synes lett? Anonym poster: 06d52066a6f909397ebd675cfbc103be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå